Jesteś tutaj

SPAR Polska nagradza klientów za podzielenie się opinią o zakupach

Dnia 2 września rozpoczęła się nowa akcja SPAR Polska pod hasłem „Wyraź swoją opinię i wygraj”. Inicjatywa połączona z konkursem ma na celu uzyskanie opinii klientów na temat standardów obsługi w sklepach, aby wesprzeć je w jak najlepszym zadbaniu o osoby dokonujące w nich zakupów.

Adresatami ankiety są klienci SPAR Polska, którzy dokonają w wybranym sklepie sieci zakupu, zachowają paragon, wypełnią ankietę dostępną na stronie www.spar.pl/opinie i dodatkowo odpowiedzą na pytanie konkursowe.

Konkurs podzielony jest na 3 miesięczne etapy – w każdym z nich do wygrania są atrakcyjne nagrody, związane głównie z kulinariami, m.in. roboty planetarne, blendery, grille elektryczne czy opiekacze.

Konkurs rozpoczął się 2 września i potrwa do 30 listopada 2019 r.

SPAR Polska liczy, że połączenie ankiety z formułą konkursu zachęci konsumentów do dzielenia się opiniami dotyczącymi sklepów SPAR w ich najbliższej okolicy, a dzięki nim franczyzobiorcy będą mogli oferować jeszcze lepszy poziom obsługi. SPAR Polska w 2018 r. został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi, będącą potwierdzeniem uznania przez klientów starań sieci w utrzymywaniu standardów obsługi i dbałości o klienta na najwyższym poziomie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowy sklep ma powierzchnię 187 mkw. Jego właścicielem jest Sławomir Góralczyk, który po przeanalizowaniu rynku zdecydował się na otwarcie placówki w formacie SPAR. 

W środę, 5 czerwca w stolicy Małopolski otwarty został kolejny sklep w ramach sieci franczyzowej SPAR Polska. Firma zapowiada kolejne otwarcie w następnym miesiącu.

X

Przeczytaj również