SPAR Polska testuje nowy model sklepu convenience

Aktualności

SPAR Polska testuje nowy model sklepu convenience

19 października 2017

11 października SPAR Polska uruchomił w Krakowie sklep w formacie SPAR Express, będący pierwszym sklepem sieci funkcjonującym w nowym koncepcie convenience. Segment convenience to format oparty na wygodzie zakupów, bliskości i dopasowaniu do miejskich lokalizacji.

SPAR jako sieć multiformatowa poprzez nowy projekt chce jeszcze czytelniej spozycjonować sklepy w miastach w formacie SPAR Express pod kątem klientów żyjących w biegu, dokonujących regularnych zakupów w małych sklepach w okolicy oraz klientów kupujących pod wpływem impulsu. Krakowski SPAR Express zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie Wawelu. Wychodząc naprzeciw polskim i zagranicznym turystom, w sklepie zastosowane zostało podwójne nazewnictwo oznaczenia kategorii, zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Asortyment sklepu nastawiony jest przede wszystkim na produkty świeże i tzw. food to go, dedykowane głównie klientom szukającym gotowych rozwiązań i stawiającym na wygodę. W swojej ofercie SPAR Express przy ul. Stradomskiej posiada szeroki wybór kanapek, wrapów, sałatek, surówek i świeżych soków. Z myślą o turystach oraz osobach robiących szybkie zakupy śniadaniowe czy wpadających na kawę w sklepie zaadaptowano także kącik kawowy.

SPAR Polska po okresie testowym nowego konceptu planuje sukcesywne jego wdrażanie również w innych lokalizacjach.