„Spotkajmy się przy grillu” – nowa telewizyjna kampania reklamowa  POLOmarketu

Aktualności

„Spotkajmy się przy grillu” – nowa telewizyjna kampania reklamowa POLOmarketu

23 kwietnia 2015

Wiosna to pora wszelkiego rozkwitu, idealny czas, aby powiedzieć, że z POLOmarketem życie smakuje lepiej – dlatego już dzisiaj rozpoczyna się nowa telewizyjna kampania sieci.

W komunikacji sieci, powszechnie lubiany przez Polaków grill, staje się wyjątkową okazją ku radosnym, pełnym pozytywnych wrażeń spotkaniom.  Reklama telewizyjna pokazuje emocje i nawiązuje do prawdziwego powodu grillowania – chęci bycia razem i potrzeby wspólnego spędzania czasu. Ważne jest to, co jedzą bohaterowie spotu, ale najważniejsze w przekazie są pozytywne emocje.

W najnowszej kampanii reklamowej POLOmarketu zwyczaj grillowania zyskuje nową wartość, a życie smakuje lepiej.  Spot wprowadza odbiorców  w dobry nastrój i pokazuje atrakcyjność  ofery POLOmarketu.

W kolejnych tygodniach emisji w reklamach będą pojawiać się atrakcyjne produkty, niezbędne w czasie wiosennych spotkań przy grillu. A propozycje ich przyrządzenia będą zamieszczane w kolejnych gazetkach sieciowych, na stronie www.polomarket.pl i na Facebooku.

Kampania trwać będzie od 23.04 do 6.06 br. Spotom telewizyjnym emitowanym w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie, przez cały czas będą towarzyszyły działania w obszarach BTL, ATL i w Internecie.