Jesteś tutaj

Sprzedaż SPAR Polska odnotowuje wzrost w I półroczu 2019 r.

Sieć SPAR Polska raportuje wzrost w pierwszej połowie roku o 5,56% w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r., pomimo zawirowań wokół marki.

Warto zwrócić uwagę, że sieć odnotowała wzrost o 5,56% LfL mimo jedynie 1 handlowej niedzieli w miesiącu w porównaniu z 2 niedzielami, podczas których obowiązywał zakaz handlu w analogicznym okresie 2018 r. Silny wzrost pokazuje siłę konceptu SPAR Polska wspierającego lokalnych producentów i dostawców, przedsiębiorczość lokalnych właścicieli sklepów skupionych w systemie franczyzowym oraz skuteczność, pomimo okresowych trudności, przestawienia się sieci na większe niż w przeszłości korzystanie z wyselekcjonowanych partnerów hurtowych, zapewniających dostawy dla sklepów do czasu pozyskania inwestora – komentuje sieć.

Pomimo trwającego w tle sporu dotyczącego licencji SPAR na polskim rynku, SPAR Polska kontynuował otwarcia nowych sklepów: 2 w Krakowie, Janowie Lubelskim czy Ciągowicach. Jeden ze sklepów w Rzeszowie został powiększony i przeniesiony do nowego obiektu. Firma realizowała także działania w celu dodatkowego wsparcia sprzedaży targetując konsumentów, organizując m.in. kolejny program znaczkowy z rabatami, loterię czy oferując sklepom  nowy program lojalnościowy dla klientów z nagrodami w postaci bonów do placówek sieci. Kolejny sklep w sieci SPAR Polska zostanie otwarty z końcem sierpnia w Chochołowie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

SPAR Group Ltd otrzymała od SPAR International licencję na prowadzenie marki SPAR w Polsce.  SPAR International jest właścicielem globalnej marki SPAR.

4 grudnia br. w Rzeszowie przy ulicy Rejtana 51 nastąpiło reotwarcie sklepu SPAR. Placówka o powierzchni 378 m², której właścicielem jest Bać-Pol Detal, to kolejny sklep wzorcowy SPAR mający służyć jako punkt odniesienia i wskazówka dla Franczyzobiorców pozostałych sklepów sieci.

X