Tesco nagradza za aktywność w mediach społecznościowych

Aktualności

Tesco nagradza za aktywność w mediach społecznościowych

11 lipca 2014

Dla fanów futbolu prowadzących podczas brazylijskiego mundialu ożywione dyskusje w mediach społecznościowych Tesco przygotowało niespodzianki – zestawy przekąsek, które trafiły już do ponad 750 osób. Tesco wyróżnia w ten sposób tych, którzy aktywnie komentują i analizują mecze mundialu i wszelkie wydarzenia towarzyszące tej imprezie. „Skauci” sieci śledzą dyskusje w internecie i wybierają najaktywniejszych fanów piłki nożnej. Ci zaś mogą liczyć na upominek – jeden z czterech zestawów przekąsek i napojów, które mają uprzyjemnić kibicowanie przed telewizorem. Tesco proponuje zestawy: słony, słodki, zdrowy i mix niespodzianka. Tesco Polska tłumaczy, że firma zawsze jest blisko klientów i wszystkiego, czym żyją, a dziś najważniejsze są dla nich emocje piłkarskie. Aby zostać zauważonym i wyróżnionym przez Tesco wystarczy dzielić się swoimi mundialowymi opiniami z użytkownikami Twittera, Facebooka i forów internetowych. Dodatkowo swoje wpisy można oznaczać hashtagiem #kibicujztesco, ale nie jest to konieczne do tego, żeby otrzymać zestaw. Po otrzymaniu od Tesco informacji o wyróżnieniu należy wprowadzić na stronie akcji (kibicujztesco.pl) otrzymany kod i wybrać preferowany zestaw kibica.