Jesteś tutaj

Top Market w Galerii Kupieckiej w Otwocku

Należąca do Polskiej Grupy Supermarketów marka Top Market zamierza otworzyć nowy, flagowy sklep w Galerii Kupieckiej w Otwocku. To jeden z pierwszych najemców nowego centrum handlowego, które ma zostać otwarte już na jesień 2019 r.

Polska Grupa Supermarketów (właściciel Top Market, Delica oraz Minuta8) kontynuuje rozwój organiczny na rynku polskim. Niedawno grupa zapowiedziała nawiązanie współpracy z polskimi przedsiębiorcami z branży handlowej oraz otwarcie co najmniej 20 placówek do końca 2018 r. Dziś ogłoszono podpisanie umowy najmu dla powierzchni handlowej w nowo budowanej Galerii Kupieckiej w Otwocku. Nowy sklep będzie miał około 1200 mkw. i będzie to siódmy sklep tej sieci w Otwocku 

– Nowy sklep Top Market w Galerii Kupieckiej będzie należał do naszych flagowych placówek. Duża powierzchnia oraz szerokie alejki zapewnią klientom galerii wysoki komfort zakupów – informuje Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Jak informuje inwestor, projekt Galerii Kupieckiej nie tylko zmieni centrum Otwocka, ale stworzy również blisko 300 nowych miejsc pracy. Cała inwestycja obejmuje blisko 60 lokali usługowo-handlowych oraz ponad 250 miejsc parkingowych. Całkowity koszt budowy sięgać będzie 60 mln zł.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska Grupa Supermarketów (PGS) jest zadowolona z decyzji Rady miasta stołecznego Warszawy o cofnięciu  spornej Uchwały, dotyczącej zmiany warunków sprzedaży alkoholu w stolicy. W opinii PGS to dowód na przemyślane regulowanie zasad funkcjonowania lokalnego rynku, w tym prawa w zakresie sprzedaży alkoholu.

Premier Mateusz Morawiecki, podczas Europejskiego Forum Rolniczego w Jasionce pod Rzeszowem, zapowiedział ustawę mającą utrudnić dużym sieciom spożywczym sprzedaż produktów pod markami własnymi. Ustawa ma za zadanie wesprzeć polskich rolników w budowie pozycji i udziału w procesie sprzedaży i handlu detalicznego. Polska Grupa Supermarketów, skupiająca m.in. sklepy Top Market i Minuta8, która od dwóch lat rozwija swoją markę własną, wyraża obawy o efekt rządowych działań.

X