Jesteś tutaj

Trzeci etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.

Między 26 września a 9 października w halach MAKRO Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto i zarejestrują się na stronie: makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać jedną z 5 dwuosobowych wycieczek do Aten oraz samochód Skoda Fabia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadza usługę płatności elektronicznych dla franczyzobiorców sklepów ODIDO. 

Sieć hurtowni MAKRO jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła unikatową technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu.

X