Jesteś tutaj

Trzeci etap kampanii urodzinowej MAKRO Polska

Rozpoczął się trzeci etap kampanii „Urodziny ze smakiem”, świętującej 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji i wycieczki do Aten. Ambasadorem akcji jest znany szef kuchni Michel Moran.

Między 26 września a 9 października w halach MAKRO Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto i zarejestrują się na stronie: makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać jedną z 5 dwuosobowych wycieczek do Aten oraz samochód Skoda Fabia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez Makro Polska. Wyróżnienia w 3 kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie. W tym roku przypada na 10 października. Po raz drugi akcję w Polsce organizuje sieć hurtowni Makro Polska.

X