Jesteś tutaj

Uniwersytet Przedsiębiorczości sieci Livio i Nasz Sklep

W GK Specjał rusza Uniwersytet Przedsiębiorczości sieci Livio i Nasz Sklep. Uniwersytet Przedsiębiorczości to przede wszystkim program dedykowanych szkoleń, warsztatów i nowoczesnych narzędzi edukacyjno-informacyjnych, wsparty systemem kontroli i motywacji, który zapewni franczyzobiorcom i ich pracownikom możliwości rozwoju oraz budowania przewagi konkurencyjnej na polskim rynku FMCG. Uniwersytet to również szansa dla partnerów handlowych - wyjątkowe narzędzie współpracy oraz sposób dostępu do właścicieli i pracowników sklepów zrzeszonych w naszych sieciach. To możliwość budowania nowych, silniejszych relacji handlowych i biznesowych. Ale także wsparcie dla pracowników GK Specjał, które umożliwi im rozwój oraz ułatwi komunikację z uczestnikami i partnerami projektu.

­ Z każdym dniem jesteśmy bliżej inauguracji pierwszego „semestru uniwersyteckiego” –  sfinalizowaliśmy umowę z firmą Gromar – dostawcą platformy e-learningowej, zawieramy umowy z partnerami handlowymi, prowadzimy finalne testy funkcjonalności platformy i szkoleń, dopracowujemy ostatnie szlify szaty graficznej i rozpoczynamy kampanię informacyjną. Wszystko to aby już w IV kwartale tego roku „otworzyć aule uniwersytetu” dla naszych franczyzobiorców. Kluczowym warunkiem powodzenia naszego projektu jest udział wszystkich naszych franczyzobiorców i ponad 20 tys. pracowników zatrudnionych w ich sklepach, zaangażowanie i wsparcie naszych partnerów handlowych oraz nasza ciężka praca. Razem odniesiemy sukces – mówi Dariusz Bożek Dyrektor Operacyjny w GK Specjał.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Livio liczy obecnie 2240 placówek handlowych. Rok 2017 został zamknięty ponad 8% dynamiką wzrostu ilości jednostek handlowych. Plany Livio na ten rok to przede wszystkim rozwój organiczny, kontynuacja loterii-zdrapki, uruchomienie projektów promocji kuponowych oraz działania w ramach Uniwersytetu Przedsiębiorczości.

W Tarnowskich Górach ruszył kolejny sklep w formacie Livio Top. Należąca do Piotra Palacza placówka liczy około 200 m2 powierzchni sprzedaży i oferuje klientom ponad 4000 pozycji asortymentowych. Sześcioosobowa załoga i dwie kasy gwarantują łatwość dokonywania zakupów. 

X