Jesteś tutaj

Wielka loteria na stacjach ORLENu

Ponad 11 milionów nagród czeka na klientów na stacjach pod marką ORLEN. Biorąc udział w loterii można wygrać samochody oraz wyjazdy na Grand Prix F1.  Największa w historii PKN ORLEN loteria promocyjna ruszyła 23 kwietnia i potrwa do końca 2019 r. Towarzyszy jej kampania produktowa, której twarzą został startujący w Formule 1 kierowca ORLEN Team – Robert Kubica.

Promująca loterię PKN ORLEN kampania reklamowa rozpocznie się 24 kwietnia 2019 br. i bazować będzie na emocjach towarzyszących sportowej rywalizacji.

– Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – dodał Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

Zasady loterii są proste – każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA. Duża pula nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rynek słowacki jest kolejnym po polskim, czeskim, niemieckim i litewskim, na którym pojawią się stacje Grupy Orlen. Sieć na Słowacji będzie funkcjonowała pod marką Benzina, która na tamtejszym rynku działała przez kilka dekad.

Orlen opublikował wyniki sprzedaży detalicznej za drugi kwartał br. Osiągnięto wzrost o 18% w stosunku rocznym. Największy wpływ na tak dobry wynik miała działalność pozapaliwowa, czyli sprzedaż artykułów spożywczych w sklepach na stacjach.

X

Przeczytaj również