Jesteś tutaj

Wielka loteria na stacjach ORLENu

Ponad 11 milionów nagród czeka na klientów na stacjach pod marką ORLEN. Biorąc udział w loterii można wygrać samochody oraz wyjazdy na Grand Prix F1.  Największa w historii PKN ORLEN loteria promocyjna ruszyła 23 kwietnia i potrwa do końca 2019 r. Towarzyszy jej kampania produktowa, której twarzą został startujący w Formule 1 kierowca ORLEN Team – Robert Kubica.

Promująca loterię PKN ORLEN kampania reklamowa rozpocznie się 24 kwietnia 2019 br. i bazować będzie na emocjach towarzyszących sportowej rywalizacji.

– Na uczestników czeka m.in. 88 samochodów. W ten sposób nawiązujemy do numeru startowego jedynego w historii F1 Polaka. Dodatkowo do wygrania będą wyjazdy na Grand Prix F1.W ramach loterii gwarantujemy emocje towarzyszące zawodnikom na torach najszybszych wyścigów świata – dodał Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.

Zasady loterii są proste – każdy klient, który zdecyduje się na zakup jednego z czternastu zestawów promocyjnych Stop Cafe będzie miał możliwość wylosowania konkursowej zdrapki. Ta z kolei daje szansę na zdobycie jednej z wielu atrakcyjnych nagród –samochodów marki Peugeot SUV 3008 oraz produktów pod marką VERVA. Duża pula nagród gwarantuje wygraną co trzeciej zdrapki.

Kategoria: 

Podobne artykuły

​Pierwsza stacja paliw należąca do Grupy ORLEN działa już na rynku słowackim pod marką Benzina. Jeszcze w tym roku pojawi  się na Słowacji 10 stacji z logiem czerwonego konika morskiego. Tym samym PKN ORLEN rozszerza działalność w segmencie detalicznym o kolejny kraj.

Informacja o tym, że produkt został wyprodukowany w naszym kraju zachęca do zakupu 87% Polaków. Kolejne pozycje zajęły wskazania związane z lokalnością, rodzinnością i ekologicznością – wynika z badania Kantar TNS, przeprowadzonego na zlecenie PKN Orlen.

X