Wspólna pomoc  handlowców i gwiazd

Aktualności

Wspólna pomoc handlowców i gwiazd

Fundacja Pomaganie Jest Trendy we współpracy z firmą Todos Polska rozpoczęła innowacyjną akcję, która pomoże polskim hurtowniom i sieciom handlowym zwiększyć obroty, zachowując przy tym równe szanse zarówno dla małych hurtowników, jak i największych sieci handlowych i hurtowni w Polsce. W naszym kraju, w program pilotażowy włączyły się już sieci Rossmann, Carrefour, Delikatesy Centrum, Intermarche czy Społem, a także hurtownie Merkury S.A. i Eurus. 

Fundacja wprowadziła na rynek zdrowe produkty żywnościowe oraz naturalne kosmetyki i środki czystości sygnowane wizerunkiem fundacyjnego Duszka Babu. Hurtownie i sieci handlowe w całej Polsce mogą podjąć się dystrybucji tychże produktów.

Hurtownie i sieci handlowe zamawiające towar hurtowo otrzymują na niego jednolite warunki współpracy, by zminimalizować skutki cenowej konkurencji rynkowej. 50% zysków fundacji trafia na rzecz potrzebujących w mieście, w którym produktu zostały sprzedane. Pozostałe 50% rozdysponowane jest na pomoc Ugandzie i dzieciom z autyzmem w Polsce.

Sklepy zyskują dodatkowy zysk, bowiem za wspomniane 50% fundacja zakupi bony żywnościowe dla lokalnych ubogich w sklepach, które zysk wygenerowały

Do sieci trafił właśnie efekt kampanii Duszka Babu na rzecz potrzebujących dzieci i rodzin, w której wzięły udział gwiazdy polskiego show biznesu m.in. takie jak : Antek Królikowski, Paweł Małaszyński, Paweł Domagała, Eliza Gwiazda, Mikołaj Krawczyk, Jankes, Sylwia Juszczak, Macademian Girl, Marcelina Zawadzka, Kasia Maciąg , Gosia Kosik , Karol Strasburger i inni. Akcję popiera również wiele firm, które nabywają masowo zdrowe produkty na paczki dla swoich pracowników i partnerów, pomagając jednocześnie w świątecznym okresie potrzebującym .

Gwiazdy włączyły się w kampanię fundacji Pomaganie Jest Trendy, która w tym roku ma aż 3 cele dobroczynne, na skutek wprowadzenia przez fundację do sieci handlowych i sklepów tradycyjnych zdrowej żywności oraz naturalnych kosmetyków sygnowanych wizerunkiem Duszka Babu. Fundacyjne zyski ze sprzedaży tychże produktów w 25% trafiają na rzecz budowania świadomości nt. autyzmu w Polsce, w 25% za pośrednictwem dr Zbigniewa Kurpika przeznaczone są na pomoc potrzebującym w Ugandzie, a aż 50% pozyskanych funduszy trafia do potrzebujących z polskich miast, w których produkty zostały sprzedane. W tym celu gwiazdy, takie jak Krzysztof Antkowiak, Mikołaj Krawczyk, Ewa Lubert, Marzena Ugorna, Ewelina Brodnicka czy zespół Rockoholic wraz z Duszkiem Babu odwiedzają polskie rodziny w całej Polsce na terenie obiektów handlowych, gdzie promują zdrowy tryb życia.