Jesteś tutaj

Wyniki finansowe sieci POLOmarket za 2013 r.

POLOmarket pomimo trudnej sytuacji rynkowej, dynamicznie się rozwija, umacniając pozycję lidera w kategorii supermarketów.  W 2013 roku do sieci dołączyło 36 nowych placówek. W 2014 roku polska sieć POLOmarket planuje otworzyć co najmniej 50  kolejnych sklepów.

Po 12 miesiącach 2013 r. POLOmarket odnotował blisko 6% wzrost sprzedaży, co przełożyło się na wartość przychodów równą 3,75 mld. Wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii.

W 2013 roku w sklepach POLOmarket na terenie całego kraju zakupów dokonało ponad 170 milionów klientów, liczba ta wzrosła o blisko 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

POLOmarket jest największą siecią handlową ze 100% polskim kapitałem, stabilnym i niezmiennym od chwili powstania firmy w 1997 roku. Grupa POLOmarket daje zatrudnienie blisko 12 tys. pracowników.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Otwarto w pełni Galerię Coronovia, czyli największą galerię handlową w Koronowie (woj. kujawsko-pomorskie). Operatorem spożywczym obiektu  jest sieć handlowa POLOmarket. Klienci mogą zrobić zakupy również w sklepach KiK, Rossmann, Media Expert, Świat Prasy i piekarnio-cukierni Pychatka. Do galerii przynależy duży, bezpłatny parking obejmujący 100 miejsc parkingowych. 

POLOmarket otwiera kolejny sklep - tym razem w Kątach Wrocławskich. To już 34 sklep POLOmarketu na Dolnym Śląsku! W dniu otwarcia, czyli 28 czerwca, na klientów będą czekać wyjątkowe atrakcje – nie tylko promocje na wybrane produkty, ale także konkursy, słodkie niespodzianki, degustacje wędlin, kaszanki i hot-dogów. 

X

Przeczytaj również