Jesteś tutaj

Wyniki finansowe sieci POLOmarket za 2013 r.

POLOmarket pomimo trudnej sytuacji rynkowej, dynamicznie się rozwija, umacniając pozycję lidera w kategorii supermarketów.  W 2013 roku do sieci dołączyło 36 nowych placówek. W 2014 roku polska sieć POLOmarket planuje otworzyć co najmniej 50  kolejnych sklepów.

Po 12 miesiącach 2013 r. POLOmarket odnotował blisko 6% wzrost sprzedaży, co przełożyło się na wartość przychodów równą 3,75 mld. Wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii.

W 2013 roku w sklepach POLOmarket na terenie całego kraju zakupów dokonało ponad 170 milionów klientów, liczba ta wzrosła o blisko 5% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

POLOmarket jest największą siecią handlową ze 100% polskim kapitałem, stabilnym i niezmiennym od chwili powstania firmy w 1997 roku. Grupa POLOmarket daje zatrudnienie blisko 12 tys. pracowników.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart.

POLOmarket jest największą polską siecią sklepów spożywczych, która w sposób organiczny rozwija się bardzo dynamicznie. Dziś do sieci dołączył sklep w Wołowie. Niebawem otwarcia w Kościerzynie i Bydgoszczy.

X