Jesteś tutaj

Wystartowała kampania marketingowa Gang Słodziaków

Ruszyła kampania marketingowa akcji Gang Słodziaków, prowadzonej przez sieć Biedronka. W tym roku wesoła szóstka Słodziaków z leśnej polany zachęca dzieci i dorosłych do wspólnego czytania. Kampania „Gang Słodziaków” prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie i mediach społecznościowych.

Kampanię rozpoczyna 45-sekundowy spot reklamowy. Jego akcja ma miejsce wieczorem, gdy dzieci kładą się spać. Do ich pokoju przychodzi tata i zaczyna czytać książkę na dobranoc. W tym momencie widzowie wraz z rodziną bohaterów spotu przenoszą się na bajkową leśną polanę, gdzie Gang Słodziaków urządza wielki wyścig.

– W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Spot jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: oraz w kanałach dziecięcych. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.

Kampania wzbogacona jest o elementy content marketingu. Materiały pojawiać się będą cyklicznie m.in. w kanałach marki na Facebooku i YouTube oraz stronie gangslodziakow.pl. Można również pobrać dedykowana aplikację na telefony – Gang Słodziaków.

Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 27 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc zakupy w Biedronce, będą mogli za darmo zdobyć 6 członków Gangu Słodziaków oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Mieszkańcy Leśnej Polany w nowej odsłonie akcji „Gang Słodziaków” przekazują cenną wiedzę na temat ekologii. Aby rozbudzić w dzieciach troskę o środowisko Biedronka przygotowała specjalną broszurę o segregacji odpadów, którą będzie można otrzymać za darmo dzięki zakupom w najbliższą sobotę, 12 października. Ponadto już wkrótce Biedronka wspólnie z Fundacją Arka zasadzi w Polsce tysiące drzew.

Jest ich sześcioro. Do niedawna można ich było spotkać w lesie, teraz wkraczają do Biedronki. „Gang Słodziaków”, czyli lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia, sprawi, że żadne dziecko nie zazna już nudy. Nowa akcja, w ramach której klienci robiąc zakupy w Biedronce będą mogli za darmo zdobyć sześciu pluszowych, kulistych bohaterów oraz niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody, rusza już 27 sierpnia br.

X