Jesteś tutaj

Wystartowało nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl

Już jest nowe centrum logistyczno-dystrybucyjne Frisco.pl w Klaudynie pod Warszawą. Magazyn o łącznej powierzchni około 11 tys. mkw. podzielono na kilka stref temperaturowych i logistycznych, m.in.: strefę przyjęć, magazynowania, strefy buforowe i kompletacyjne, a także strefę wysyłkową, którą obsługuje specjalny robot.

Zadaniem robota jest przeniesienie skrzynek ze skompletowanym zamówieniem na wózek transportowy, który finalnie trafi do samochodu dostawczego Frisco.pl. Robot w ciągu godziny jest w stanie spakować nawet 420 takich skrzynek. Wszystkie strefy logistyczne zostały połączone przenośnikami towaru. Będą one obsługiwać ok. 80 % transportu wewnątrzmagazynowego.

W magazynie stworzono również specjalne strefy dla produktów świeżych. Umożliwią one rozszerzenie asortymentu tej kategorii. Nowe centrum zmniejszy do minimum liczbę tacek, w których dostarczane są świeże produkty, a także pozwoli konsumentom m.in. zamówić jedno większe opakowanie zbiorcze, zamiast kilku mniejszych.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Eurocash złożył do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek w sprawie przejęcia kontroli nad Frisco.

Co Polacy uważają za przejaw lokalnego patriotyzmu? Według zdecydowanej większości respondentów ogólnopolskiego badania, przeprowadzonego na zlecenie Grupy Eurocash, 5 najbardziej patriotycznych zachowań w stosunku do małej ojczyzny to m.in.: troska o najbliższą przestrzeń publiczną i robienie zakupów w małym, osiedlowym sklepie. Takie podejście Polaków do patriotyzmu lokalnego potwierdziło się też w zakończonym właśnie konkursie grantowym „Lokalni Herosi”, który zwrócił uwagę na społeczną rolę przedsiębiorców – właścicieli małoformatowych sklepów .

X

Przeczytaj również