Żabka rozszerza współpracę z DHL

Aktualności

Żabka rozszerza współpracę z DHL

Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet.

– Możliwość odbioru i nadania paczek w naszej sieci cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów o czym świadczą liczby – tylko w ub. roku sklepy Żabka obsłużyły ponad 1,7 mln paczek, a ich liczba stale rośnie.  Możliwość dokonania opłaty za przesyłkę w sklepie  gotówką, kartą płatniczą czy Blikiem to dla naszych klientów  kolejne ułatwienie, by móc korzystać z usługi w najwygodniejszy dla siebie sposób codziennie  od 6.00 do 23.00 – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług.

Oprócz odbioru paczek w sklepach Żabka możliwe jest dokonanie zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane ich online. Do sklepów Żabka możliwe jest także przekierowanie przesyłki jeśli okaże się, że nie ma możliwości odbioru przesyłki w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako punkt doręczenia. 

­– Punkty takie jak Żabka  to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych wszystkich punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.