Żabka z nowym logo i asortymentem

Aktualności

Żabka z nowym logo i asortymentem

Fundusz CVC Capital Partners, nowy właściciel sieci Żabka, chce zmienić logo sieci oraz wprowadzić nowy asortyment. Z dotychczasowego logo Żabki zniknie płaz, ten model już jest testowany w wybranych sklepach. Zmienić ma się również system nawigacji po sklepach, oznaczenia cenowe. Natomiast na półkach sklepowych pojawi się m.in. więcej zdrowej żywności, gotowych produktów do podgrzania (również na miejscu w sklepie), szybkich przekąsek. Sklep ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie zapracowanego i zabieganego konsumenta. To tylko część zmian. Fundusz chce zainwestować kilkaset milionów zł w ciągu najbliższych lat w sieć, a potem sprzedać ją z zyskiem. W rozmowie z Pulsem Biznesu, Krzysztof Krawczyk zarządzający CVC w Polsce informuje – Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem sprzedaży Żabki za kilka lat jest debiut giełdowy, ale oczywiście nie wykluczamy innych opcji.

Źródło: Puls Biznesu