Jesteś tutaj

ECR Forum już jutro!

Tu już ostatnia szansa, żeby zagwarantować sobie udział w ECR Forum! Forum rozpoczyna się w czwartek i piątek w hotelu Sound Garden w doborowym gronie menedżerów branży FMCG i DIY.

 

Konferencja 1.06, czwartek

10:00

Powitanie uczestników Mateusz Boruta / ECR Polska

10:15 – 11:40

 

 

 

Dobra współpraca w praktyce – lepsza przyszłość w biznesie Nikos Kalaitzidakis / Coca-Cola HBC, Thierry Etchemendigaray / Carrefour

Społeczeństwo i gospodarka jutra – dziś. Wpływ globalizacji i cyfryzacji na zachowania konsumentów i rynek pracowników dr hab Renata Włoch / UW

Obrona pozycji konkurencyjnej dzięki budowaniu zróżnicowanych zespołów pracowniczych Marta Jabłonowska / Carrefour

11:40

12:00

Dyskusja

Przerwa kawowa

12:30 – 14:00

 

 

 

 

 

Młodzi na rynku pracy: aspiracje a możliwości dr Paula Pustułka / SWPS, Marta Buler / SWPS

Omnipotencja branży FMCG w sprzedaży omnichannel – czyli „how not to do”, by zacząć sprzedaż online i nie tylko Dominik Wartecki / Get More Social / dotPR

Ko:operatywa. Model dystrybucji oparty na społecznym zaangażowaniu Łukasz Nowak / Poznańska Kooperatywa Spożywcza

14:00

14:20

Dyskusja

Lunch

15:15 – 16:45

 

 

 

Zmiany legislacyjne dla praktyków branży FMCG

Ustawa o przewagach kontraktowych – jak pozostać z nią w zgodzie i rozwijać biznes Maciej Kaus / PwC, Maciej Kroenke / PwC

Prezentacje ECR Awards

16:45

Dyskusja

18:00

ECR Awards Gala

Warsztaty 2.06, piątek

  1. Zapobieganie stratom w łańcuchach dostaw – grywalizacja. Inauguracja grupy roboczej ECR Shrinkage&OSA
  2. Dystrybucja żywności jest łatwa! Nowoczesne zarządzanie transportem na przykładzie Banku Żywności
  3. ECR w HR. Różnorodność zatrudnionych kluczem do konkurencyjności firmy

Udział w warsztatach jest bezpłatny dla uczestników ECR Forum i firm członkowskich ECR Polska.

2 czerwca 2017, 10:00
Rejestracja od godz. 9:00

Kategoria: 

Podobne artykuły

Amazon planuje mocniejsze wejście na rynek handlu żywnością, jednym z elementów realizacji planu jest przejęcie sieci supermarketów Whole Foods. Wartość tej transakcji to 13,4 mld dolarów. O tym, że Amazon planował wejście na rynek tradycyjnego handlu spożywczego nadszedł już w grudniu 2016 roku. 

Koniunktura gospodarcza w Polsce nadal się umacnia, jednak nie tak szybko, jak w poprzednich miesiącach. Nieznacznie maleje ponadto odsetek firm oczekujących poprawy sytuacji w kolejnych okresach – tak pokazuje Indeks Optymizmu Przedsiębiorców, który powstaje na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród członków Pracodawców RP. 

X