Remodelling sklepu franczyzowego – Carrefour docenia wieloletnią współpracę

Aktualności

Remodelling sklepu franczyzowego – Carrefour docenia wieloletnią współpracę

09 sierpnia 2017

Franczyzobiorcom, którzy mają za sobą wieloletnią współpracę z Carrefour, firma oferuje remodelling placówek, zgodny z oczekiwaniami klientów i najnowszymi trendami.

W każdym przypadku przebudowa sklepu jest planowana indywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb klientów danej placówki. Dzięki długofalowej współpracy z franczyzobiorcą, Carrefour ma możliwość lepszego poznania klienta i zrozumienia specyfiki danej lokalizacji, również m.in. dzięki narzędziom do analizy wyników sklepu.                     

Zmiany realizowane w trakcie przebudowy sklepu obejmują m.in.:

– zmianę ustawienia sklepu

– nowe aktywa:

    t

  • meble na działy warzywa i owoce oraz pieczywo
  • t

  • kasy dotykowe
  • t

  • regał na alkohole, w tym specjalny regał na wina
  • t

  • boksy kasowe

– wejście

– nowe wizualizacje, w tym czarno – białe grafiki, np. z lokalnymi motywami.

Zgodnie z aktualnymi trendami panującymi na rynku firma odsłania też witryny, aby zachęcały klientów do wejścia do środka, i doświetla najbardziej wrażliwe kategorie produktów oświetleniem punktowym.

Całość działań jest planowana wspólnie przez menedżera regionalnego i franczyzobiorcę. Po stronie franczyzobiorcy pozostaje jedynie odświeżenie lokalu. Pozostałe zmiany przejmuje na siebie Carrefour.

– Cenimy dobrą współpracę, a naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia dla naszych franczyzobiorców. Kilka lat na rynku detalicznym to okres, w którym wiele może się zmienić, dlatego naszym „długodystansowym” franczyzobiorcom oferujemy swojego rodzaju bonus w postaci remodellingu sklepu. Dzięki temu franczyzobiorca może skorzystać z najnowszych konceptów wypracowanych przez firmę i unowocześnić swoją placówkę – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty, w tym koncepty sklepów franczyzowych. Firma bacznie obserwuje zmiany zachodzące na rynku i wprowadza nowe rozwiązania, żeby dostosować wygląd i ofertę sklepów do nowych trendów konsumenckich.