Jesteś tutaj

VI edycja WorldFood Poland

Data wydarzenia: 
2019-03-07
Nazwa: 
WorldFood Poland
Adres: 
Centrum EXPO XXI w Warszawie

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw) odbędzie się w dniach  7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Targi stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe.

W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też  kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.

Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy  zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na  serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.

Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:

•             Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.

•             EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna

•             NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki

•             Ingredients – dodatki i aromaty do żywności

•             Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry

•             FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

Podobne artykuły

Znane do tej pory pod tytułami BALTPIEK, GASTROEXPO i MLECZNA REWIA wydarzenie, zmienia swoją formułę.

Tematyka poruszona na IX Kongresie Sprzedaż dotyczyć będzie sprzedaży w szerokim tego słowa znaczeniu. Tematyka ta rozpatrywana będzie m.in. pod względem rozwoju sprzedaży i zarządzaniem zespołem czy roli szefa w pracy. 

X