Jesteś tutaj

Fresh Market 2017 spotkanie dostawców owoców i warzyw z sieciami.

Data wydarzenia: 
2017-09-21
Nazwa: 
Fresh Market 2017
Organizator: 
KJOW
Adres: 
Hotel Mazurkas, Ożarów Maz.

Fresh Market 2017 to spotkanie dostawców świeżych owoców i warzyw z kupcami reprezentującymi sieci handlowe. Tegoroczna, Jubileuszowa X-Edycja, odbędzie się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W ciągu dziewięciu lat Fresh Market zyskał uznanie zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie wydarzeniem wśród dystrybutorów owoców i warzyw z Europy i nie tylko.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.  Wśród ubiegłorocznych uczestników konferencji znaleźli się kupcy z sieci:  Auchan, Biedronka, Tesco, Kaufland, Piotr i Paweł, Stokrotka, Chata Polska, Dino, Mila, Eurocash, Delikatesy Centrum, Intermarche, Top-Market, Minuta 8, Prim, Zielony Market, Simply,  ATB i Silpo z Ukrainy oraz Bielmarket z Białorusi. Fresh Market 2017 to jedyna i niepowtarzalna okazja aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców i warzyw.

Tegoroczna edycja Fresh Market skupia się na spotkaniach biznesowych oraz prezentacji oferty handlowej sponsorów wydarzenia. Fresh Market to także panele dyskusyjne ekspertów branży owocowo-warzywnej, podczas których omawiane są najważniejsze zagadnienia sektora produkcji świeżych owoców i warzyw, analizy sytuacji rynkowej w Polsce i Europie, prognozy nadchodzących zmian i poziomu cen w najbliższym sezonie.

Podczas Fresh Market 2017 po raz kolejny zostanie wyłoniony zwycięzca konkursu, Fresh Market Award – Produkt Roku, na najbardziej innowacyjny produkt branży owocowo-warzywnej.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.freshmarket.com.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

W ciągu ostatnich kilku lat zmieniły się zwyczaje żywieniowe Polaków. Blisko połowa ankietowanych deklaruje, że spożywa znacznie więcej warzyw i owoców niż 5 lat temu – wynika z raportu przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Intermarché. Co ciekawe ponad ¾ respondentów twierdzi, że najczęściej kupuje je w sklepach wielkopowierzchniowych.

Sieć Lidl docenia polskie owoce i warzywa, współpracując przy tym z wieloma krajowymi dostawcami. Dzięki współpracy z polskimi dostawcami w 2015 roku w skali miesiąca sieć Lidl sprzedawała średnio 1,3 mln kg jabłek to w przeliczeniu aż 85 tirów, 1,7 mln kg ziemniaków co daje 83 tiry, ponad 500 tys. kg gruszek to 42 tiry, jak również  300 tys. kg pieczarek co jest równe 40-tu tirom. Sieć dostrzega duże możliwości polskich producentów, a współpraca z nimi pozwala na stworzenie dobrej jakościowo oferty przy jednoczesnym rozwoju samych dostawców.

X