Jesteś tutaj

Trwa kampania reklamowa serków Almette

„Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności” to hasło trwającej właśnie kampanii reklamowej serków Almette. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki oraz podkreślenie aspektów ważnych dla konsumenta, a którymi kieruje się producent – naturalności i przyjemności smaku. Spoty reklamowe będą wyświetlone w telewizji ponad 43 tys. razy, ponadto kampania obejmuje internet, w tym media społecznościowe i kanał VOD oraz sieć kin Multikino i Cinema City. Działania reklamowe w punktach sprzedaży obejmą branding wózków zakupowych, materiały przy półce (shelfstoppery, tacki), moduły aranżowane, promocje „buy&get” etc. Dodatkowo zaplanowano reklamę w prasie handlowej oraz i szereg działań PR.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Oferta firmy Hochland wzbogaci się o nowe smaki serków Almette: z rzodkiewką oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Wizerunek Davida Gaboriauda, kucharza znanego m.in. z programu emitowanego w Kuchnia+ pojawi się na opakowaniach serków w nowych smakach. 

W kwietniu Hochland Polska zaczyna szeroko zakrojone działania reklamowe dla linii Almette FRUIT. Celami komunikacyjnymi planowanej kampanii jest poinformowanie o nowej linii Almette Fruit, ale także zainspirowanie konsumentów do wykorzystania Almette nie tylko na śniadanie i nie tylko na kanapkę.

X

Przeczytaj również