Jesteś tutaj

Wydawca Wiesław Generalczyk uhonorowany w styczniu 2019 r. medalem za ukończenie World Marathon Majors

Wiesław Generalczyk, Wydawca „Poradnika Handlowca”, „Poradnika Restauratora” i „Handlowca” został uhonorowany najcenniejszym medalem dla amatorów za ukończenie World Marathon Majors. World Marathon Majors to cykl największych maratonów na świecie, który można nazwać „pucharem świata w maratonie”, odbywający się w sześciu dużych światowych metropoliach. Wiesław Generalczyk ukończył je wszystkie w kolejności: Berlin (2002), Londyn (2003), Nowy Jork (2006), Chicago (2013), Tokio (2014) i Boston (2014). Do tej pory udało się to zaledwie ponad 3 tys. ludzi na świecie, w tym kilkunastu Polakom wg Abbott World Marathon Majors. Przygoda Wiesława Generalczyka z bieganiem zaczęła się w 1981 r. w stanie wojennym. Biegi, początkowo na krótkich dystansach, były formą odreagowywania stresów nieustannie towarzyszących działalności w opozycji antykomunistycznej. Z upływem lat pokonywane dystanse wydłużały się, w końcu przyszedł czas na półmaratony i maratony. Najpierw w Polsce, później zagranicą. Wiesław Generalczyk opowiadając o swej pasji zawsze podkreślał, że bieganie pomaga mu w pracy zawodowej, często w czasie zmagań ze zmęczeniem fizycznym na trasie biegu ma najlepsze pomysły biznesowe. Niestety obecnie nie może już biegać tak intensywnie jak przed laty, ponieważ od dłuższego czasu zmaga się z chorobą nowotworową, ale stara się biegać krótkie dystanse. Warto także wspomnieć, że ostatni ze swych maratonów ten najstarszy, najbardziej prestiżowy – w Bostonie, zdołał ukończyć na tydzień przed ciężką operacją. Cały czas Wiesław Generalczyk zachęca na łamach „Poradnika Handlowca” w rubryce „Sport w FMCG” do czynnego uprawiania sportu, najlepiej biegania, które nie wymaga dużych nakładów finansowych, a daje wiele radości i… zdecydowanie pomaga w walce z rakiem!

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

1 lutego Martin Mateáš kierujący od ponad 4 lat spółką Hoop Polska zakończył pełnienie obowiązków prezesa zarządu. Funkcję nowego prezesa objęła dotychczasowa wiceprezes i dyrektor ds. finansowych Hoop Polska - Simona Nováková.

Henkel Polska powołał Piotra Strzelczyka, pełniącego dotychczas obowiązki dyrektora marketingu w Dziale Kosmetyków, na stanowisko dyrektora sprzedaży kosmetyków Henkel Polska. W nowej funkcji Piotr Strzelczyk odpowiada za strategię i całość działań sprzedażowych firmy w obu kanałach dystrybucji - nowoczesnym i tradycyjnym.

X