Jesteś tutaj

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię reklamową nowych kaw

Barista Espresso i Barista Caffe Crema to nowe kawy, które wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych. Uwagę zwracają opakowania i dodatkowe zabezpieczenie w postaci korka, który pozwala na zachowanie pełnego aromatu kawy. – Wierzymy, a nawet jesteśmy przekonani, że pierwsze spotkanie koneserów kawy z naszymi nowościami, Barista Espresso i Barista Caffe Crema, będzie miłością od pierwszej filiżanki. Dlaczego? Bo to prawdziwe klejnoty wśród kaw, wypalane przy użyciu bębnowych maszyn prażalniczych – tradycyjnie, tak jak robiono to przed stu laty, w innowacyjnym opakowaniu pozwalającym zachować pełny aromat i świeżość smaku. I właśnie z takim przekazem realizujemy kampanię – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo. Kampania promocyjna nowych kaw potrwa do końca lutego i obejmie internet, prasę i outdoor. 

Galeria: 

Podobne artykuły

W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. 

Tchibo Privat Kaffee to niezwykłe i niespotykane  smaki: delikatne nuty melona, czekolady, czarnej porzeczki oraz orzechów. Ziarna kawy pochodzą z egzotycznych miejsc: Salwadoru, Hondurasu, Brazylii, Gwatemali oraz państw Afryki Wschodniej. 

X

Przeczytaj również