Jesteś tutaj

Marka Tchibo rozpoczęła kampanię reklamową nowych kaw

Barista Espresso i Barista Caffe Crema to nowe kawy, które wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych. Uwagę zwracają opakowania i dodatkowe zabezpieczenie w postaci korka, który pozwala na zachowanie pełnego aromatu kawy. – Wierzymy, a nawet jesteśmy przekonani, że pierwsze spotkanie koneserów kawy z naszymi nowościami, Barista Espresso i Barista Caffe Crema, będzie miłością od pierwszej filiżanki. Dlaczego? Bo to prawdziwe klejnoty wśród kaw, wypalane przy użyciu bębnowych maszyn prażalniczych – tradycyjnie, tak jak robiono to przed stu laty, w innowacyjnym opakowaniu pozwalającym zachować pełny aromat i świeżość smaku. I właśnie z takim przekazem realizujemy kampanię – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo. Kampania promocyjna nowych kaw potrwa do końca lutego i obejmie internet, prasę i outdoor. 

Galeria: 

Podobne artykuły

Hoop Cola rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową – “Prześlij gwiazdkę tym, na punkcie których masz hoopla”. 

Lody marki Ben & Jerry’s wejdą na polki rynek w marcu i dostępne będą w sześciu wariantach smakowych i w dwóch wersjach wagowych – o pojemności 0,5 l oraz 100 ml.

X