WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą

Aktualności

WorldFood Warsaw integruje branżę spożywczą

24 lutego 2016

Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już po raz trzeci odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Wydarzenie w jednym miejscu zgromadzi przedstawicieli polskiego i międzynarodowego biznesu spożywczego. Wśród wystawców znajdą się producenci żywności i napojów, alkoholi, dodatków do żywności i technologii spożywczych, ważną grupą będą również przedsiębiorstwa oferujące wyroby ekologiczne, dystrybutorzy, importerzy i eksporterzy żywności z Polski oraz takich krajów jak: Ukraina, Belgia, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Macedonia, Tajlandia i Sri Lanka.

Celem wystawy jest promocja żywności, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i pozyskiwanie partnerów handlowych, integracja branży. Ważną częścią WorldFood Warsaw jest specjalna strefa rozmów wystawców z przedstawicielami sieci handlowych i kupców z sektora HoreCa oraz bogaty program merytoryczny.

WorldFood Warsaw to integracja międzynarodowej branży rolno-spożywczej. Patronat honorowy nad tegoroczną wystawą sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Krzysztof Jurgiel.

Wśród partnerów branżowych znajdują się: Krajowa Unia Producentów Soków, POLBISCO, Związek Polskie Mięso, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, Polska Izba Handlu, Stowarzyszanie Polska Wódka, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Związek Sadowników RP.

Co ważne, wiele partnerskich organizacji branżowych wsparło targi merytorycznie i zorganizuje panele tematyczne. Są wśród nich: Polska Federacja Producentów Żywności, która omówi tematykę związaną z barierami eksportowymi, Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego przedstawiająca wyzwania sektora mięsnego oraz Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, która zaprezentuje temat związany ze zmianami w handlu. Magazyn ekoDostawcy zorganizuje panel poruszający tematykę perspektyw rozwoju handlu produktami ekologicznymi w Polsce. Magazyn Wino zorganizuje warsztaty łączenia alkoholi z potrawami, natomiast Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przedstawi trendy kulinarne 2016 roku.

Zapraszamy do rejestracji on-line na targi. W wystawie bezpłatnie udział mogą wziąć:

    t

  • kupcy, przedstawiciele oraz kadra zarządzającą sieci spożywczych,
  • t

  • przedstawiciele sieci sklepów detalicznych,
  • t

  • właściciele sklepów i hurtowni spożywczych oraz alkoholowych,
  • t

  • dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy żywności i napojów,
  • t

  • dystrybutorzy, importerzy, eksporterzy półproduktów i dodatków do żywności,
  • t

  • producenci żywności i napojów oraz dodatków do żywności,
  • t

  • kierownictwo punktów HoReCa,
  • t

  • właściciele piekarni i cukierni,
  • t

  • szefowie kuchni i kucharze, stowarzyszenia i władze lokalne.

WorldFood Warsaw to także szeroka współpraca z mediami. Wystawcy poprzednich edycji cenili sobie wysoką frekwencję polskich i zagranicznych dziennikarzy. Współpraca medialna doskonale przekłada się na promocję samych targów WorldFood Warsaw, ale również wystawców i ich oferty.

We wsparcie medialne III edycji wystawy zaangażowało się wiele czołowych mediów. Głównym partnerem medialnym jest TVP 1. W promocje targów zaangażowały się również czołowe media branżowe.

Rejestracja on-line: www.worldfood.pl/Rejestracja-on-line