Jesteś tutaj

Oshee wspiera dzieci z domów dziecka

„Żyj, walcz, zwyciężaj” to hasło marki OSHE, które nabiera teraz nowego znaczenia. Fundacji Oshee, która niedawno powstała  przyświeca to samo motto. Będzie ona wspierać podopiecznych domów dziecka zakupując dla nich sprzęt sportowy. Firma, propagująca aktywny styl życia, chce w ten sposób pomóc dzieciom w znalezieniu ich pasji do sportu. – Postanowiliśmy założyć Fundację, która swoim charakterem wpisze się w strategię naszej firmy, a jej fundamentem będzie aktywny tryb życia, który chcemy jeszcze bardziej promować wśród młodych ludzi – mówi Dominik Doliński, Wiceprezes firmy OSHEE.

W założeniu co najmniej 12 wybranych domów dziecka otrzyma w ciągu roku sprzęt sportowy wart ok. 250 tys. zł. Co kwartał, specjalnie powołana komisja składająca się z kilku osób – przedstawiciela firmy OSHEE oraz kilku zaproszonych gości – wybierze trzy domy dziecka, które otrzymają wyposażenie do ćwiczeń o wartości ok. 20 tys. zł. każdy. Firma OSHEE zachęca również innych do pomocy. Każdy klient, który kupi izotonik o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE wesprze Fundację bowiem 5% ze sprzedaży trafi na konto organizacji. Warto podkreślić, że 100% środków będzie przekazywane na pomoc domom dziecka, ponieważ Fundacja nie ma żadnych kosztów organizacyjnych czy marketingowych. Domy dziecka chcące zgłosić swój udział w Programie „Sprzęt sportowy dla Domów Dziecka” szczegóły dotyczące całej akcji znajdą w regulaminie znajdującym się na stronie Fundacji: http://fundacjaoshee.eu/

Galeria: 

Podobne artykuły

Tymbark wspiera zdrowe podejście do życia i robi to w swoim stylu – w nowej kampanii producent soków uświadamia, jak dbanie o zdrowie jest proste. Bohaterowie spotu wykonując ćwiczenia fizyczne nie zapominają o łyku soku owocowego marki Tymbark. „Wyciskanie sokiem” czy „sok w wzwyż” to łatwe i przyjemne metody na to, by pozostać w formie. 

Jesienią Bakalland i Gatta  zaczynają wspólny projekt „zadBA!j o sylwetkę”. 

X