Jesteś tutaj

A Ty? Którego Tigera złapiesz? – nowa kampania outdoorowa

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów. Tygrys jak zawsze mówi wprost - jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”.

Tiger doskonale wie, że potrzeby i oczekiwania konsumentów są różne, w zależności od ich stylu życia. Wprowadzając nowe produkty marka zawsze wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, dlatego funkcjonalne warianty Tigera są dobrane do sytuacji, w których potrzebujemy porcji energii. TIGER Speed na refleks, TIGER Fighter na mięśnie i nie tylko – łap Tigera!

W ośmiu miastach w Polsce pojawiły się citylighty oraz busbacki, które prezentują funkcjonalne napoje energetyczne Tiger i zachęcają, by złapać dla siebie nowy wariant – dobrany do konkretnych potrzeb. Do ostatniego weekendu listopada trwa także konkurs na Facebooku nawiązujący do hasła kampanii. Wystarczy znaleźć nową reklamę Tigera na mieście, „złapać” plakat na zdjęciu i umieścić je pod odpowiednim postem marki, by wygrać zestaw produktów i wyjątkowe, oryginalne bandany od Tigera. Konkurs trwa na profilu marki Tiger do 27 listopada 2016 roku. 

Podobne artykuły

FRoSTA podsumowuje pierwsze efekty nowej kampanii promocyjnej. 2 miasta i setki rozdanych burgerów – takim wynikiem skończyły się dwa promocyjne eventy. Akcja FRoSTY jest wsparciem dla nowej kategorii produktów w portfolio marki – burgerów rybnych i warzywnych. 

Nowe propozycje napojów marki Tiger skierowane są do współczesnych mężczyzn. W skład Tiger Sex Hunter o smaku mojito wchodzi cynk oraz ekstrakty z ziół takich jak kocimiętka i koci pazur. Z kolei Tiger Wall Street zawiera bacopę – naturalny składnik pobudzający umysł i wspierający funkcje organizmu.

X