Jesteś tutaj

50-lecie marki Tarczyn i wyjątkowe etykiety jubileuszowe

Tarczyn w tym roku świętuje swoje 50. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała niespodziankę dla konsumentów - limitowaną serię wyjątkowych etykiet.

Pół wieku tradycji marka Tarczyn postanowiła uczcić wprowadzając wyjątkową serię etykiet na butelki. Na każdym ze smaków zagościły rysowane białą, kredową kreską historyjki, postaci lub symbole – kojarzące się z poszczególnymi owocami. Wraz z odświeżonym wyglądem, etykiety Tarczyna dostały nowe życie.

Zmienione zostały również rewersy etykiet. Nadrukowany na nich wyjątkowy wzór jest gotowy do wykorzystania jako naklejki na domowe przetwory. Wystarczy własnoręcznie wpisać smak, rok powstania i po napełnieniu na nowo – odłożyć butelkę do spiżarni. To rozwiązanie jest bardzo praktyczne, a także ekologiczne. Tarczyn zachęca, by po wypiciu ulubionego soku lub napoju nie wyrzucać opakowania, a wykorzystać je ponownie.

Galeria: 

Podobne artykuły

Nowe propozycje napojów marki Tiger skierowane są do współczesnych mężczyzn. W skład Tiger Sex Hunter o smaku mojito wchodzi cynk oraz ekstrakty z ziół takich jak kocimiętka i koci pazur. Z kolei Tiger Wall Street zawiera bacopę – naturalny składnik pobudzający umysł i wspierający funkcje organizmu.

Producent marki Kubuś wprowadzi na rynek nowe smaki ciastek. Słodycze z logiem Kubusia pojawiły się w ofercie w ubiegłym roku i zostały pozytywnie przyjęte przez konsumentów. W związku z tym producent wychodzi na przeciw oczekiwaniom odbiorców i wypuści na rynek nowe smaki ciastek

X

Przeczytaj również