Jesteś tutaj

Algida zaprezentowała tegoroczne nowości

W klimatycznych wnętrzach Cafe Iluzja mieszczącej się w budynku dawnego Kina Iluzjon w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe organizowane przez Algidę, która tym samym rozpoczęła sezon lodowy. Prowadzący spotkanie Agnieszka Cegielska i Krzysztof Jankowski przedstawili nam smakowite nowości Algidy na rok 2015. W kategorii lodów impulsowych są to między innymi: Kolorki barwiące dla dzieci w trzech nowych smakach (pomarańcza, ananas i owoce leśne), multipacki na imprezy dla dzieci (Minicalippo, Dracula o smaku coca coli), lody Zapp powracające na rynek, Big Milk o smaku cookie raspberry oraz Big Milk jogurtowo-karmelowe i jogurtowo-truskawkowe a także truskawkowe Magnum w białej czekoladzie Strawberry&White i Magnum z limitowanej serii Kiss (o smakach tiramisu i creme brulee). W kategorii lodów familijnych nowościami są: Big Milk w kubełkach o smakach toffee oraz cynamonowym, Śmietankowe Trio Siciliana będące połaczeniem lodów i sorbetu oraz Carte d'Or  w trzech nowych wariantach (truskawkowo-bezowe, czekoladowe z kawałkami ciastek brownie z polewą czekoladową oraz czekoladowe z orzechami laskowymi). Spotkaniu smaku nadały lody w nowych smakach a także występ iluzjonisty.„Poradnik Handlowca” uczestniczył w tym wydarzeniu.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

10 kwietnia br. w restauracji Na Lato odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego Algida zaprezentowała tegoroczne nowości. „Poradnik Handlowca” uczestniczył w tym wydarzeniu.

Napoje Coca-Coli od stycznia są dostępne w nowej szacie graficznej. Jest to kontynuacja strategii „One Brand” wprowadzanej od ubiegłego roku. Celem projektu jest podkreślenie, że wszystkie napoje z logo Coca-Cola stanowią jedną markę dostępną na rynku w wielu wariantach.

 

X