Jesteś tutaj

Cisowianka z nagrodą Superbrands 2018

Cisowianka po raz dziewiąty z rzędu zdobywa tytuł Superbrands i Superbrands Polska Marka. O przyznaniu tytułów zadecydowali konsumenci.

Cisowianka od lat zajmuje czołowe miejsce wśród najsilniejszych marek w Polsce. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands przyznany Cisowiance już po raz dziewiąty z rzędu. Po raz szósty Cisowianka otrzymała również tytuł Superbrands Polska Marka.

O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania konsumenckiego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów, określany jest indeks siły marki Superbrands.

Statuetki dla najsilniejszych i najbardziej godnych zaufania marek na polskim rynku zostaną rozdane podczas uroczystej gali w maju 2018 r. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku marka Cisowianka kontynuuje rozpoczętą w 2016 r. współpracę z UNICEF Polska w ramach wsparcia programów wodnych. 

Nałęczów Zdrój, właściciel marki Cisowianka, to firma bardzo silnie związana z regionem Nałęczowa, świadoma jego wyjątkowości i pięknych, ponad 200-letnich, tradycji uzdrowiskowych. 

X