Coca-Cola – nowa szata graficzna

Aktualności

Coca-Cola – nowa szata graficzna

10 stycznia 2017

Napoje Coca-Coli od stycznia są dostępne w nowej szacie graficznej. Jest to kontynuacja strategii „One Brand” wprowadzanej od ubiegłego roku. Celem projektu jest podkreślenie, że wszystkie napoje z logo Coca-Cola stanowią jedną markę dostępną na rynku w wielu wariantach. Strategia skierowana do konsumentów Coca-Coli ma im uświadomić, że bez względu na to, jakimi kryteriami się kierują, wybierając konkretny napój, za każdym razem otrzymają swój ulubiony smak i jakość. Biorąc pod uwagę kaloryczność, zawartość cukru, wielkość opakowania, na polskim rynku dostępne są Coca-Cola i Coca-Cola Zero. – Wprowadzenie wspólnej szaty graficznej, w której ikoniczny czerwony dysk z logo Coca-Cola znajduje się na opakowaniach każdego wariantu napoju, to decyzja bez precedensu w ponad 130-letniej historii naszej firmy. To prosty i skuteczny sposób, by przekazać, że każda Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości – radość, optymizm i szczęście, które sprawiły, że jest to marka uwielbiana przez pokolenia na każdej szerokości geograficznej – mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

Napoje w nowej szacie dostępne będą w sprzedaży od stycznia. Od lutego ruszy również kampania marketingowa pod hasłem: „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant”.