Jesteś tutaj

Edukacyjna kampania „Trzeźwo Myślę”

Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do  alkoholu w filmikach edukacyjnych.

Nazwa kampanii „Trzeźwo myślę” oznacza zarówno odpowiedzialne myślenie, jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu, jak również podejście do życia, odpowiedzialność za siebie i innych. Carlsberg Polska przekonuje, że umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę nad życiem, także w sytuacjach związanych ze spożywaniem alkoholu. Kampania promuje też przyjmowanie odpowiedzialnej i asertywnej postawy w kontekście picia alkoholu, w zależności od okoliczności i sytuacji, w tym odmowy jego spożywania. Podejmuje też ważny temat odpowiedzialności za siebie i innych.

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” są Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie, Kasia Bigos – znana trenerka fitness, mistrzyni Polski i Europy w pole sport w kategorii duety i młoda mama, oraz Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat.

Carlsberg Polska od lat promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu wśród konsumentów. Kampania społeczna „Trzeźwo myślę” wystartowała w 2017 roku jako program w ramach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pod nazwą Together Towards Zero.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jak informuje firma Carlsberg, rok 2016 zakończył się zrealizowaniem zamierzonych celów. Priorytetami zrównoważonego rozwoju, które wyznaczyła sobie firma są działania w temacie energii i węgla, zużycia wody, odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i bezpieczeństwa i higieny pracy. Większość zamierzeń udało się zrealizować.

Redukcja zużycia energii elektrycznej na poziomie 40 proc. rocznie w Browarze Kasztelan, dotarcie do 3,5 mln osób z komunikacją nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, blisko 1500 godzin przepracowanych społecznie – to tylko niektóre dane i efekty działań podjętych przez Carlsberg Polska w 2016 r. Ich podsumowanie prezentuje pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju.

X