Jesteś tutaj

Advertisement

Grupa Cedrob zainwestuje 100 mln zł

Wydarzeniem pierwszego dnia Kongresu 590 w Jasionce k. Rzeszowa było podpisanie przez Cedrob Porty Sp. z o.o. i Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. umowy przedwstępnej na budowę mroźni wysokiego składowania. To strategiczna inwestycja, na którą Grupa Cedrob przeznacza 100 mln zł.

Spółka Cedrob Porty wybuduje mroźnię na terenie należącym do Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. Obiekt o pojemności ok. 30 tys. palet zlokalizowany będzie w pobliżu DCT Gdańsk S.A., który jest największym terminalem kontenerowym na Bałtyku i w relacjach euro-azjatyckich głównym hubem przeładunkowym dla Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii. Budżet przedsięwzięcia to minimum 100 mln zł. Zakończenie inwestycji planowane jest na drugą połowę 2021 r.

W nowoczesnej i w pełni zautomatyzowanej chłodni będzie składowane mięso przeznaczone na eksport. Zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych pozwoli na optymalne wykorzystanie przestrzeni, podniesienie wydajności i uzyskanie wysokiej konkurencyjności. Wszystkie operacje na terenie chłodni będą wykonywane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z możliwością załadunku i wyładunku dużej liczby kontenerów. Budowa własnej chłodni w Porcie Gdańsk usprawni transport mięsa do zagranicznych kontrahentów Grupy Cedrob i pozwoli jeszcze bardziej zwiększyć produkcję. Ale inwestycja jest ważna dla całej branży spożywczej – docelowo chłodnia Cedrob Porty będzie obsługiwać także zewnętrznych producentów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Internauci zadecydowali – w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych lokalizacjach powstaną siłownie terenowe ufundowane  w ramach programu „Nestlé porusza Polskę” zorganizowanego z okazji 150-lecia działalności firmy. W ogólnopolskim plebiscycie Nestlé konkurowało ze sobą aż 710 lokalizacji w całej Polsce.

X

Przeczytaj również