Gzella Poland po wyjątkowo udanym 2016 r. bije następne rekordy sprzedaży w 2017 r.

Aktualności

Gzella Poland po wyjątkowo udanym 2016 r. bije następne rekordy sprzedaży w 2017 r.

27 lipca 2017

Wyniki osiągnięte przez spółkę Gzella Poland Sp. z o.o. Sp.k. w pierwszym półroczu 2017 roku wskazują na jej niezwykle dynamiczny wzrost. Zwiększenie przychodów o 60% w stosunku do pierwszego półrocza 2016 roku i 400 mln złotych obrotu pozwalają rokować, że 2017 będzie najlepszym sprzedażowo okresem w historii spółki. Za osiągniętymi efektami stoją przede wszystkim nieustannie podwyższana jakość wyrobów i wprowadzanie nowych asortymentów, wsparte ogólnopolskimi działaniami reklamowymi. Zwiększenie liczby klientów zainteresowanych Wędlinami z Borów Tucholskich oraz poszerzanie półek asortymentowych u obecnych klientów to bez wątpienia duży sukces producenta wysokojakościowych produktów mięsnych.

Realizowana polityka sprzedaży i związany z nią rozwój firmy oparty jest przede wszystkim na jednoczesnym zaangażowaniu kilku kanałów dystrybucji. Sprzedaż produktów marki za pośrednictwem rozwiniętej sieci handlowców w całym kraju to niezmiennie ważny punkt w działaniach firmy. Nieustannie rozwijana jest również sieć sklepów własnych Delikatesy Mięsne, która aktualnie posiada ponad 200 punktów sprzedaży i od wielu lat jest jedną z największych sieci sprzedaży własnej w swojej branży. Zyskującym na znaczeniu jest również rozwijający się eksport na rynki zachodnie, gdzie w różnych sieciach hotelowych znajdują się Kabanosy produkowane przez firmę Gzella. Szybko zauważono także potencjał wynikający ze sprzedaży za pośrednictwem największych sieci handlowych w kraju – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Produkty marki Gzella można od dłuższego czasu odnaleźć na półkach takich sklepów jak Biedronka, Auchan, Tesco, Carrefour, Kaufland, Polo Market, Detal Market, Intermarche i Leclerc, a w tym roku do tego grona dołączyły również Aldi, Netto i Stokrotka.