Jesteś tutaj

Hochland Polska w „Zestawieniu 25 Najlepszych Pracodawców” Gazety Finansowej

„Najlepszy Pracodawca” to tytuł najnowszego Biznes Raportu, który ukazał się w ostatnim numerze tygodnika Gazeta Finansowa. Firma Hochland Polska znalazła się w wąskim gronie 25 firm w rankingu.

W ramach publikacji, obok licznych artykułów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, redakcja pisma wraz z ekspertami zajmującymi się na co dzień obszarem HR i PR przygotowała „Zestawienie 25 Najlepszych Pracodawców”. Kryteriami branymi pod uwagę przy tworzeniu zestawienia były m.in.: wielkość zatrudnienia, uzasadnienie firmy— dlaczego warto podjąć w niej pracę oraz warunki dla rozwoju osobistego a także atmosfera pracy.

„Doceniono fakt, że szczególną wartością pracy w Hochland są ludzie. Ludzie, z którymi spędza się sporą część życia i którzy stają się nierzadko wspólnymi przyjaciółmi.  Wytyczne do zarządzania i współpracy tworzą podstawę w Hochland długofalowego i wspólnego sukcesu. Słowo wartość ma zdecydowanie szersze znaczenie, które  odnosi się do zbioru uniwersalnych zasad porządkujących i usprawniających działania, stając się integralną częścią kultury organizacyjnej, kształtując normy postępowania, wizję oraz misję każdej firmy. Ważną aktywnością firmy w nieustannym jej rozwoju jest cykliczny udział w badaniu Great Place to Work. Great Place to Work Institute Polska wyróżnia polskie przedsiębiorstwa stosujące wyjątkowe praktyki, które promują wartości wiarygodności, szacunku, uczciwości, dumy i koleżeństwa w relacjach pomiędzy: pracownikami a kierownictwem, pracownikami a pracodawcą-organizacją, pracownikami.” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Hochland znajduje się w czołówce firm FMCG działających w Polsce rokrocznie zwiększając sprzedaż, której wartość w 2013 roku sięgnęła ponad 613 mln zł. Firma stale inwestuje także w zaplecze produkcyjne i dystrybucyjne oraz rozwija nowe kategorie produktów, takie jak sery topione, puszyste twarogowe, żółte i pleśniowe.

Zadeklarowana kwota (na dzień 17 stycznia) zebrana podczas 25. Finału to już  62 418 767 zł. W zbiórkach uczestniczyło również wiele sklepów, na terenie których wolontariusze zbierali pieniądze, a także w akcję włączyły się inne firmy z branży FMCG, wspierając fundację.

X