Jabłka Tymbark z polskich sadów

Aktualności

Jabłka Tymbark z polskich sadów

18 października – pracownicy  wraz z rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki  Tymbark rozdadzą aż 80 ton, czyli pół miliona polskich jabłek w ramach akcji  „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. To już druga edycja akcji promującej polskie jabłka,  pierwsza odbyła się w 2011 roku z okazji Jubileuszu 75-lecia marki Tymbark. W tym roku w akacji weźmie udział 2 000 osób i będzie ona prowadzona w aż 50 miejscowościach – będą to duże, średnie i małe miasta, a także te, w których znajdują się zakłady produkcyjne Grupy Maspex Wadowice, do której należy firma Tymbark. Akcję w prawie 160 lokalizacjach koordynować będzie ponad 120 team leaderów – pracowników, którzy będą organizować pracę na miejscu i dbać o to, aby świeże jabłka jak najszybciej trafiły do mieszkańców. Przedsięwzięcie jest oparte na wolontariacie pracowników i współpracowników firmy Tymbark, którzy pojawią się w sobotę na ulicach polskich miast i będą częstować mieszkańców jabłkami.

–  Jabłka Tymbark z polskich sadów” to zakrojona na ogromną skalę akcja, która  ma na celu promocję wysokiej jakości jabłek od polskich dostawców. Jej unikalność polega na tym, że w całości jest przygotowana i będzie przeprowadzona przez pracowników naszej firmy. To właśnie oni, wraz z rodzinami, poczęstują mieszkańców polskich miast jabłkiem od Tymbarku w najbliższą sobotę. Akcję organizujemy po raz drugi i jesteśmy przekonani, że to doskonały sposób na promocję tych wartościowych i bardzo smacznych owocówkomentuje Krzysztof Pawiński, prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice i współwłaściciel firmy Tymbark.

Jabłka, które będą wręczane w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów” należą do odmiany Champion, zaliczanej do jednej z najlepszych w Polsce. Charakteryzują się ona słodkim, delikatnie kwaskowatym smakiem. Aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego w dniach od 1 do 5 sierpnia 2014 r. metodą CAWI (wywiady internetowe na panelu e-panel) na ogólnopolskiej próbie N=1 000. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%). Jabłka cenią za polskość (67%), dostępność (66%) oraz zawartość witamin (65%).

Akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów” będzie prowadzona w następujących miastach: Kraków, Warszawa, Toruń, Szczecin, Łódź, Poznań, Białystok, Wrocław, Bielsko-Biała, Myślenice, Kęty, Wadowice, Oświęcim, Andrychów, Sucha Beskidzka, Zawoja, Skawina, Zator, Nowy Sącz, Zakopane, Mszana Dolna, Rabka, Limanowa, Tymbark, Lublin, Świdnik, Kazimierz Dolny, Tychy, Lędziny, Mikołów, Pszczyna, Katowice, Zabrze, Gliwice, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Nidzica, Stawiguda, Częstochowa, Opole, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Rzeszów oraz na Litwie w Wilnie i Kownie.

Akcję „Jabłka Tymbark z polskich sadów” wspierać będą działania PR, a także kampania telewizyjna emitowana w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce.