Jesteś tutaj

Kompania Piwowarska rekrutuje do Kompanii Innowacji

Kompania Piwowarska po raz piąty rekrutuje do Kompanii Innowacji. Ten program stażowy to dla studentów i absolwentów szansa na rozpoczęcie pracy u lidera branży piwowarskiej, przy największych projektach na polskim rynku. Piąta edycja konkursu odbędzie się w odświeżonej formule. Zakłada opracowanie indywidualnej ścieżki rozwoju dla każdego ze stażystów oraz przygotowanie ich do objęcia docelowo stanowisk w Kompanii Piwowarskiej.

Konkurs „Kompania Innowacji”, organizowany od 2010 r., w tej edycji nieco zmienił swoje zasady. Do programu wciąż mogą zgłaszać się studenci i absolwenci, którzy nie ukończyli 26 lat, jednak oczekiwania organizatorów są w tym roku bardziej sprecyzowane. Największe szanse na wygraną mają osoby, które wykażą się innowacyjnością, nowatorskim spojrzeniem na firmę i jej produkty oraz będą chciały podjąć się zupełnie nowych wyzwań w dziale marketingu, marketingu klienckiego lub sprzedaży. Dodatkowo powinny być szczególnie zmotywowane do rozpoczęcia kariery w szeregach Kompanii Piwowarskiej. Trzech laureatów konkursu otrzyma ośmiomiesięczny płatny staż oraz wsparcie opiekuna i mentora z poziomu Executive. W nowej formule program przewiduje  opracowanie indywidualnej ścieżki rozwoju dla każdego ze stażystów, a także przygotowanie laureatów Kompanii Innowacji do objęcia docelowo stanowisk w Kompanii Piwowarskiej.

–  Tegoroczna edycja konkursu jest wyjątkowo atrakcyjna, gdyż nie tylko wydłużyliśmy staże do 8 miesięcy, ale także zapewnimy laureatom bardzo mocne wsparcie. Dzięki indywidualnej ścieżce każdy z nich będzie rozwijać pod okiem mentora i zdobyć w praktyce solidne kompetencje  zawodowe oraz osobiste.  Liczymy na to, że zmieniona formuła konkursu zaowocuje jeszcze większą niż w latach ubiegłych liczbą zgłoszeń – mówi Agata Lubiatowska-Henkiel, kierownik ds. zarządzania talentem w Kompanii Piwowarskiej.

W tym roku należy przygotować projekt na jeden z poniższych tematów:

  1. Zaproponuj pomysł oraz jego rozwinięcie w postaci kampanii reklamowej na komunikację marketingową marki Tyskie w kontekście Świąt Bożego Narodzenia. Weź pod uwagę różne punkty styku z konsumentem oraz poprzyj swoje pomysły argumentami i analizą.
  2. Zaplanuj dystrybucję sprzedażową produktu z segmentu mainstream, który jest letnim wariantem piwa z lemoniadą.
  3. Zaproponuj model kalkulacji kosztów w łańcuchu logistycznym Kompanii Piwowarskiej.
  4. W oparciu o ogólnie dostępne dane spróbuj odpowiedzieć na pytanie, jak Twoim zdaniem piwo będzie się rozwijało w przyszłości? Zależy nam na prognozie zmian w ciągu najbliższych 10 lat. W oparciu o wizyty sklepowe napisz, co piwo powinno zmienić w swoim wizerunku w sklepie, żeby stać się bardziej atrakcyjne dla konsumentów.

Szczegółowy opis zadań i regulamin konkursu znajdują się na stronie kp.pl w zakładce „Kariera w KP”. Prace wraz z CV należy nadsyłać do 31 maja 2014 roku na adres mailowy: konkurs_innowacji@kp.sabmiller.com lub stacjonarny: Kompania Piwowarska, ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań z dopiskiem KOMPANIA INNOWACJI.

Autorzy najlepszych prac zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne w czerwcu, a następnie w biurze głównym KP w Warszawie odbędzie się finał, w trakcie którego młodzi ludzie zaprezentują swoje projekty i zostaną ogłoszone wyniki. Staże rozpoczną się w lipcu, jednak w uzasadnionych przypadkach możliwe jest ustalenie indywidualnego terminu.

Staż przepustką do kariery

Warto wyróżnić się swoim pomysłem i dobrze zaprezentować podczas rozmowy rekrutacyjnej i Assessment Center. Wśród pracowników KP są bowiem nie tylko laureaci Kompanii Innowacji, ale także finaliści, którzy nie wygrali stażu, jednak swoimi projektami i postawą wywarli tak duże wrażenie na jurorach, że zostali zatrudnieni w drodze rekrutacji. Stażyści bardzo chwalą sobie pracę w KP:

– Konkurs był dla mnie doskonałą okazją do zaprezentowania swoich pomysłów specjalistom z branży. Wygrana otworzyła przede mną szansę na budowanie swojej kariery zawodowej w strukturach dużej i cenionej firmy. Będąc częścią zespołu złożonego z wysokiej klasy specjalistów, mogę wiele się nauczyć i zdobywam cenne doświadczenie – mówi Ewelina Masiarz, laureatka poprzedniej edycji, która wygrała staż w zespole Brand Marketingu Książęce. – Polecam wszystkim młodym osobom udział w Kompanii Innowacji. Bądźcie kreatywni i nie bójcie się odważnych i niestandardowych propozycji. Jednocześnie pamiętajcie, by trzymały się one realiów biznesowych. Trzymam za was kciuki!

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jeśli piwo, to nie dla kierowców; jeśli zabawa, to z głową – takie postawy promowała ekipa Trzeźwobusa, mobilnego punktu edukacji na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, powołanego do życia przez Kompanię Piwowarską. 

Czy listopadowe wyjazdy będą w tym roku bezpieczniejsze? Jest na to szansa dzięki kampanii „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” oraz aplikacji „Sprawdź promile” udostępnionej przez Kompanię Piwowarską. Akcje propagujące trzeźwość na drodze poparło już ponad milion kierowców.

X