Jesteś tutaj

Kompania Piwowarska w czołówce XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Wyniki XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm okazały się dla Kompanii Piwowarskiej bardzo pomyślne. Producent piwa, uwzględniany w zestawieniu od początku jego istnienia, w tegorocznej edycji zajął 3. miejsce w zestawieniu branżowym i 4. w klasyfikacji generalnej.

13 czerwca, podczas uroczystej gali, zorganizowanej w siedzibie Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, ogłoszono wyniki XIII Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Był to zarazem trzynasty raz, kiedy Kompania Piwowarska pojawiła się w zestawieniu polskich przedsiębiorstw, wyróżniających się na polu CSR. Trzynastka okazała się jednak całkiem szczęśliwa dla KP, bowiem zajęła ona 4. pozycję w klasyfikacji generalnej, ex aequo z dwiema innymi firmami, a tym samym poprawiła o cztery miejsca swoją lokatę sprzed roku. Co więcej, uplasowała się na 3. miejscu w zestawieniu branżowym „Dobra konsumpcyjne, farmacja”. Dyplomy w imieniu Kompanii Piwowarskiej odebrała Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektor ds. korporacyjnych.

Aby znaleźć się w zestawieniu, KP musiała wypełnić niezwykle wymagającą – zdaniem organizatorów – ankietę złożoną z 40 pytań, dotyczących takich obszarów, jak strategia zrównoważonego rozwoju, etyka, różnorodność w miejscu pracy, działania prośrodowiskowe, edukacja konsumentów czy współpraca z partnerami. Wieloletni program odpowiedzialnościowy „Sprawdź Promile”, nagrodzony Złotym Spinaczem 2018 za najbardziej efektywny program CSR, 63% pracowników zaangażowanych w wolontariat, realizowana z sukcesem polityka diversity – te i wiele innych działań pozwoliły KP uzyskać bardzo wysoki poziom punktów, a co za tym idzie, zapewniły jej miejsca w czołówce obu klasyfikacji.

Ranking Odpowiedzialnych Firm publikowany jest od 2007 roku. Prezentuje firmy działające w Polsce, oceniane pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wartość polskiego eksportu wieprzowiny i wołowiny wzrosły w pierwszych jedenastu miesiącach 2017 r. o 18,3-19 proc. Obserwuje się jednak spadek opłacalności produkcji. Eksperci banku Credit Agricole przewidują dalszy spadek cen skupu żywca w kolejnych miesiącach.

Hochland Polska wprowadza na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze bez konserwantów i nowych atrakcyjnych opakowaniach! Z tej okazji obyło się wyjątkowe śniadanie prasowe w nadwiślańskim ogrodzie restauracji Boathouse.

X