Jesteś tutaj

Lavazza oficjalną kawą Arsenalu i Liverpoolu

Włoska marka kawy Lavazza została partnerem dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League – Arsenalu i Liverpoolu. Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield. W ofercie produktowej znajdą się zrównoważone kawowe mieszanki iTierra! Colombia. Z kolei w strefach VIP i dla zawodników oraz w kluczowych punktach sprzedaży na stadionie, będzie serwowana Kafa – kawa premium typu single origin.

Lavazza jako firma rodzinna ma długie tradycje w oferowaniu najwyższej jakości włoskiej kawy, sięgające założenia firmy w Turynie w 1895 r. – było to niedługo po założeniu obu klubów: Arsenal FC w 1886 r. i Liverpool FC w 1892 r. Tak jak Lavazza łączy w sobie dziedzictwo, tradycję i pasję do tworzenia doskonałych doznań kawowych, tak Arsenal i Liverpool czerpią z tych wspólnych wartości, aby osiągać doskonałe wyniki na boisku.

Lavazza od dawna kojarzona jest z najbardziej prestiżowymi imprezami sportowymi. Marka jest jedynym sponsorem z branży spożywczej i napojów wszystkich czterech tenisowych turniejów Wielkiego Szlema, w tym Wimbledonu. Lavazza współpracuje również na lokalnych rynkach z innymi imprezami premium, takimi jak Royal Ascot (Wielka Brytania), Mercedes Cup (Niemcy) i CHIO Aachen (Niemcy). Poprzednie partnerstwa sportowe obejmują Mistrzostwa Świata w piłce nożnej we Francji w 1998 r., Italian Open (Golf) 2013 i 2014 oraz Puchar Świata w narciarstwie z 1987 i 1989 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Skonsolidowane przychody Grupy Lavazza sięgnęły 1,87 mld EUR, co oznacza wzrost o 9,3% w porównaniu z 1,71 mld EUR w poprzednim roku. Wzrost ten wynika zarówno z integracji przedsiębiorstw przejętych w 2017 r. (Nims, Kicking Horse i ESP), jak i z dobrego wzrostu organicznego zwłaszcza we Włoszech, Francji, Ameryce Północnej, Europie Wschodniej i Wielkiej Brytanii.

Lavazza już po raz trzeci z rzędu jest oficjalnym partnerem tenisowego turnieju Roland Garros. Kawowa marka swoją obecnością w Paryżu utożsamia się z wartościami, które nieodłącznie związane są z tenisem – historią, tradycją, autentycznością, talentem i przede wszystkim, pasją. To właśnie dlatego Lavazza od 2015 roku, jako jedyna marka spożywcza, jest oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

X

Przeczytaj również