Jesteś tutaj

Lavazza partnerem Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska 2019

Lavazza została jednym z głównych partnerów piątej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska. Podczas uroczystej premiery przewodnika, zorganizowanej 26 listopada br. w gdańskim Amber Expo, wręczone zostały nagrody dla najwybitniejszych polskich szefów kuchni. W objętej patronatem Lavazzy kategorii Szef Jutra nagrodę otrzymał Aleksander Baron, z warszawskiej restauracji Zoni.

Lavazza od lat towarzyszy najbardziej prestiżowym imprezom na całym świecie – tylko w tym roku były to m.in. Złote Globy, Festiwal Filmowy w Wenecji czy plebiscyt „50 najlepszych restauracji świata”. Jako najbardziej rozpoznawalna marka włoskiej kawy Lavazza stale podejmuje także współpracę z wybitnymi szefami kuchni światowej sławy, doceniając klasę ich doskonałej kuchni.

Tym razem marka zaangażowała się  w jeden z najważniejszych projektów kulinarnych w Polsce. Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska tworzy kulinarną mapę Polski – stanowi wyjątkowe kompendium wiedzy o starannie wyselekcjonowanych, najlepszych restauracjach w kraju, opisuje także i ocenia nietuzinkowe hotele oraz najlepsze regionalne produkty spożywcze. W przewodniku na rok 2019 znalazło się aż 650 restauracji, które przeszły skrupulatną weryfikację inspektorów Gault&Millau. W tym roku po raz pierwszy w przewodniku pojawiła się nowa sekcja – miejsca wyróżnione oznaczeniem POP – najlepsze coctail i wine bary, kawiarnie, cukiernie, a nawet street foody w wydaniu gourmet.

Podczas uroczystej premiery Przewodnika miała miejsce gala rozdania nagród dla najlepszych szefów kuchni w Polsce. Lavazza swoim patronatem objęła nagrodę dla Szefa Jutra, którą nagrodzony został Aleksander Baron, utalentowany szef warszawskiej restauracji Zoni.  Marka zaprosiła także nagrodzonego szefa do wizyty w siedzibie firmy w Turynie, proponując m.in. wyjątkowe warsztaty kawowe, poprowadzone przez najlepszych ekspertów słynnego Centrum Treningowego Lavazzy. 

Goście premiery byli także świadkami emocjonujących, kulinarnych pojedynków pomiędzy szefami kuchni, mieli również okazję spróbować opracowanych przez nich specjalnie na tę okazję potraw. Jedną ze szczególnie nowatorskich propozycji było danie przygotowane z wołowego antrykotu z wykorzystaniem kawy Lavazza.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Skonsolidowane przychody Grupy Lavazza sięgnęły 1,87 mld EUR, co oznacza wzrost o 9,3% w porównaniu z 1,71 mld EUR w poprzednim roku. Wzrost ten wynika zarówno z integracji przedsiębiorstw przejętych w 2017 r. (Nims, Kicking Horse i ESP), jak i z dobrego wzrostu organicznego zwłaszcza we Włoszech, Francji, Ameryce Północnej, Europie Wschodniej i Wielkiej Brytanii.

Lavazza już po raz trzeci z rzędu jest oficjalnym partnerem tenisowego turnieju Roland Garros. Kawowa marka swoją obecnością w Paryżu utożsamia się z wartościami, które nieodłącznie związane są z tenisem – historią, tradycją, autentycznością, talentem i przede wszystkim, pasją. To właśnie dlatego Lavazza od 2015 roku, jako jedyna marka spożywcza, jest oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

X