Jesteś tutaj

Lavazza trzeci rok z rzędu oficjalnym partnerem turnieju Roland Garros

Lavazza już po raz trzeci z rzędu jest oficjalnym partnerem tenisowego turnieju Roland Garros. Kawowa marka swoją obecnością w Paryżu utożsamia się z wartościami, które nieodłącznie związane są z tenisem – historią, tradycją, autentycznością, talentem i przede wszystkim, pasją. To właśnie dlatego Lavazza od 2015 roku, jako jedyna marka spożywcza, jest oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

W tym roku na kortach w Porte d’Auteuil oraz w miasteczku Rolanda Garrosa, kawą Lavazzy będą mogli się rozkoszować fani tenisa z całego świata. Przez twa tygodnie trwania turnieju zaserwowanych ma zostać ponad 400 tysięcy filiżanek tej najpopularniejszej włoskiej kawy. Na francuskie korty Lavazza przeniesie smak, aromat i przyjemność spożywania doskonałej kawy.

Dla fanów tenisa nie ma nic bardziej ekscytującego niż oglądanie w akcji ich ulubionych zawodników, serwujących asy z rekordową prędkością, wykonujących trudne zagrania, wznoszących się na jeszcze wyższy poziom swojej gry w tie-break’u lub meczu trwającym kilka godzin, aby tylko móc wznieść pożądane przez wszystkich trofeum. Tenis jest sportem dynamicznym, zajmującym i szybkim, a turnieje Wielkiego Szlema są prawdziwym widowiskiem, które przyciąga widzów
z całego świata Lavazza pragnie towarzyszyć uczestnikom i fanom tenisa podczas Rolanda Garrosa.

Więcej informacji na temat zaangażowania Lavazzy w tenis można znaleźć pod poniższym linkiem:

http://www.tennis.lavazza.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

Lavazza została jednym z głównych partnerów piątej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska. Podczas uroczystej premiery przewodnika, zorganizowanej 26 listopada br. w gdańskim Amber Expo, wręczone zostały nagrody dla najwybitniejszych polskich szefów kuchni. W objętej patronatem Lavazzy kategorii Szef Jutra nagrodę otrzymał Aleksander Baron, z warszawskiej restauracji Zoni.

Włoska marka kawy Lavazza została partnerem dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League – Arsenalu i Liverpoolu. Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield.

X