Jesteś tutaj

Advertisement

Lavazza trzeci rok z rzędu oficjalnym partnerem turnieju Roland Garros

Lavazza już po raz trzeci z rzędu jest oficjalnym partnerem tenisowego turnieju Roland Garros. Kawowa marka swoją obecnością w Paryżu utożsamia się z wartościami, które nieodłącznie związane są z tenisem – historią, tradycją, autentycznością, talentem i przede wszystkim, pasją. To właśnie dlatego Lavazza od 2015 roku, jako jedyna marka spożywcza, jest oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema.

W tym roku na kortach w Porte d’Auteuil oraz w miasteczku Rolanda Garrosa, kawą Lavazzy będą mogli się rozkoszować fani tenisa z całego świata. Przez twa tygodnie trwania turnieju zaserwowanych ma zostać ponad 400 tysięcy filiżanek tej najpopularniejszej włoskiej kawy. Na francuskie korty Lavazza przeniesie smak, aromat i przyjemność spożywania doskonałej kawy.

Dla fanów tenisa nie ma nic bardziej ekscytującego niż oglądanie w akcji ich ulubionych zawodników, serwujących asy z rekordową prędkością, wykonujących trudne zagrania, wznoszących się na jeszcze wyższy poziom swojej gry w tie-break’u lub meczu trwającym kilka godzin, aby tylko móc wznieść pożądane przez wszystkich trofeum. Tenis jest sportem dynamicznym, zajmującym i szybkim, a turnieje Wielkiego Szlema są prawdziwym widowiskiem, które przyciąga widzów
z całego świata Lavazza pragnie towarzyszyć uczestnikom i fanom tenisa podczas Rolanda Garrosa.

Więcej informacji na temat zaangażowania Lavazzy w tenis można znaleźć pod poniższym linkiem:

http://www.tennis.lavazza.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

Transakcja, która w niektórych jurysdykcjach podlega zatwierdzeniu przez organy regulacyjne i konsultacjom z pracownikami, zostanie zamknięta w grudniu 2018 r. Mars Drinks w 2017 r. wygenerował przychody w wysokości około 350 mln USD. Dzięki tej transakcji Grupa Lavazza będzie kontynuować swoją strategię ekspansji międzynarodowej na kluczowych rynkach.

Włoska marka kawy Lavazza została partnerem dwóch czołowych klubów angielskiej Premier League – Arsenalu i Liverpoolu. Przez najbliższe trzy lata Lavazza będzie wyłącznym dostawcą kawy na stadionach Emirates i Anfield.

X