Jesteś tutaj

Marka Tic Tac świętuje 50. urodziny

W tym roku marka Tic Tac kończy 50 lat i z tej okazji zrealizowana została unikalna urodzinowa kampania promocyjna. W niecodzienny sposób przypomina ona dekady, w których szczególną rolę odegrała ta niezwykła pastylka. Czasy się zmieniają, a Tic Tac już od pięćdziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością.

Wraz z marką Tic Tac można oddać się wspomnieniom o minionych dziesięcioleciach w kolejnych odsłonach miniserialu pod tytułem „Dekady Świeżości”, który w humorystyczny sposób wskrzesza kultowe gadżety z tamtych lat. Po przeszłych dekadach oprowadza Maciej Stuhr – ambasador marki Tic Tac na czas tej kampanii. Pierwszym zaprezentowanym okresem są lata 70. Kolejne odcinki będą emitowane co tydzień na tictac.pl, na platformach VOD i Youtube.

Aby uświetnić jubileusz 50. urodzin i dodatkowo docenić swoich konsumentów, marka Tic Tac przygotowała także loterię konsumencką, w której wygrać można kultowe gadżety z ostatnich pięciu dekad w ich aktualnej odsłonie. Wystarczy kupić dowolne opakowanie Tic Tac lub Tic Tac GUM i zarejestrować paragon na tictac.pl. Co tydzień do wygrania jest 150 nagród, a wśród nich vouchery na okulary, aparaty Polaroid, vouchery na zegarki Casio, konsole do gry Nintendo Switch oraz czytniki e-booków.

Urodziny marki Tic Tac będą intensywnie promowane w największych stacjach TV, stacjach radiowych, internecie, sieciach kin a także na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiałach w punktach sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta zorganizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami.

Jesienią Bakalland i Gatta  zaczynają wspólny projekt „zadBA!j o sylwetkę”. 

X