Marki Nestlé nagrodzone podczas European Trusted Brands 2014

Aktualności

Marki Nestlé nagrodzone podczas European Trusted Brands 2014

13 czerwca 2014

Aż 2 marki Nestlé zdobyły najwyższe nagrody w jednym z największych badań konsumenckich w Europie – European Trusted Brands 2014. Płatki śniadaniowe Nestlé wyróżniono Złotym i Kryształowym Godłem, czyli dwoma głównymi tytułami w ich kategorii produktowej, a Winiary wygrały Kryształowe Godło w kategorii Producent żywności. Dla obu marek było to powtórzenie sukcesu sprzed roku.

Europejczyków z 10 krajów zapytano jakie marki w poszczególnych kategoriach produktowych cenią najbardziej. Wśród płatków śniadaniowych 56% ankietowanych wybrało zdecydowanie produkty Nestlé. W ten sposób Płatki Śniadaniowe Nestlé uzyskały Złote Godło – najwyższą nagrodę dla marki, która w swojej kategorii zdobyła najwięcej spontanicznie oddanych głosów. Kryształowe Godło natomiast otrzymały marki, które uzyskały najlepsze oceny jakościowe po zsumowaniu punktów przyznawanych w skali od 1 do 5 wszystkim produktom w 5 kategoriach takich jak: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność. Także tutaj konsumenci najwyżej wśród płatków śniadaniowych ocenili Nestlé. Podobnie dużym zaufaniem i wysoką oceną m.in. jakości i jej relacji do ceny oraz zaangażowania marki w rozwiązywanie problemów społecznych cieszą się produkty Winiary. Marka po raz kolejny zdobyła Kryształowe Godło jako najbardziej godny zaufania Producent żywności.

– Regularnie wprowadzamy innowacje produktowe, doskonalimy naszą ofertę i umożliwiamy konsumentom dokonywanie zdrowych, smacznych i bezpiecznych wyborów żywieniowych. Fakt, że konsumenci znają i lubią nasze marki, uważają je za godne zaufania, a firmę Nestlé za odpowiedzialną społecznie dowodzi, że nasze produkty są dobrej jakości, a działania skuteczne i dostrzegane przez Europejczyków – powiedziała Małgorzata Szlendak, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR.

– Dla nas, jako dla producenta płatków, najprzyjemniejsze jest to, że tytuł ten zdobywamy nie pierwszy raz. Konsumenci świetnie kojarzą nasze płatki, a my staramy im się dostarczać dobry i smaczny, a przede wszystkim możliwie zdrowy produkt, w przystępnej cenie. Proponujemy dawkę lekkiej energii na początek dnia i kreujemy zdrowe zwyczaje żywieniowe.Regularnie wprowadzamy nowe produkty i dostosowujemy ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów, dlatego właśnie ufa nam tak wielu Europejczyków, za co serdecznie dziękujemypowiedział Wojciech Sobieszak, Prezes CPP Toruń-Pacific, spółki należącej do koncernów Nestlé i General Mills, produkującej płatki śniadaniowe marki Nestlé.

European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie organizowane od 14 lat przez Reader’s Digest. W tym roku w badaniu wzięło udział prawie 18 000 respondentów, w tym w Polsce prawie 2000 osób. W tegorocznej edycji badania ankietowani wskazali i oceniali ponad 68 000 różnych marek, które ich zdaniem są najbardziej godne zaufania. Zwycięzca w każdej kategorii był tylko jeden.