Jesteś tutaj

Medal dla nowości Tigera

TIGER od września oferuje trzy witaminowe drinki, które dostarczają witamin i składników mineralnych. Nowość została już doceniona na rynku – Tiger 100% Magnesium zdobył złoty medal na XIX Międzynarodowych Targach Biznes Żywność Medycyna Auto Flota w Rzeszowie.

Trzy produkty Tiger: MAGNESIUM, CALCIUM oraz COMPLEX VITAMIN powstałe w nowoczesnych laboratoriach to efekt starań marki, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom aktywnych klientów. Choć dostępne od niedawna na rynku, już cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i sprzedawców. Jedna z nowych propozycji, TIGER 100% MAGNESIUM został nagrodzony Złotym Medalem na XIX Międzynarodowych Targach Biznes Żywność Medycyna Auto Flota w Rzeszowie. Targi oraz konkurs zorganizowała Grupa Kapitałowa Specjał z sieciami franczyzowymi Nasz Sklep i LD Holding. W konkurencji o Złote Medale brano pod uwagę opakowanie, atrakcyjność wizualną i funkcjonalność oraz atrakcyjność cenową produktu, a także jego jakość.

TIGER 100% MAGNESIUM o smaku owoców tropikalnych pokrywa 100% dziennego zapotrzebowania organizmu na magnez w jednej porcji 250ml. Wśród witaminowych drinków Tigera znajdziemy również: TIGER 100% COMPLEX VITAMIN pokrywający w 250 ml 100% dziennego zapotrzebowania aż na 7 różnych witamin i minerałów – wszystko to w pysznym smaku pomarańczy, a także TIGER CALCIUM z WITAMINĄ D, którego jedna puszka to dawka 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę D, wspomagającą przyswajanie wapnia oraz 25% dziennego zapotrzebowania na wapń; a dodatkowo ma on jagodowy smak.

Nowe napoje TIGER 100% uzupełniają witaminy i mikroelementy, których potrzebujemy ze względu na zmienny klimat, a także w stanach zwiększonej aktywności fizycznej i umysłowej. 

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Nowe propozycje napojów marki Tiger skierowane są do współczesnych mężczyzn. W skład Tiger Sex Hunter o smaku mojito wchodzi cynk oraz ekstrakty z ziół takich jak kocimiętka i koci pazur. Z kolei Tiger Wall Street zawiera bacopę – naturalny składnik pobudzający umysł i wspierający funkcje organizmu.

Nowa kampania outdoorowa Tigera prezentuje szerokie portfolio marki i funkcjonalność nowych produktów. W ośmiu lokalizacjach pojawiły się reklamy na przystankach oraz na tyłach miejskich autobusów. Tygrys jak zawsze mówi wprost - jeśli potrzebujesz porządnej dawki wzmocnienia, powinieneś sięgnąć po odpowiedni energetyk. Komunikat nowej kampanii jest prosty – „Łap nowego”. 

X

Przeczytaj również