Jesteś tutaj

Menadżer Sprzedaży Nestlé Polska z wyróżnieniem Polish National Sales Awards

Polish National Sales Awards jest najbardziej prestiżowym konkursem dla sektora sprzedaży i obsługi klienta. W tym roku, w 21 kategoriach o tytuł najlepszych z najlepszych rywalizowało aż 1200 uczestników z całej Polski. W kategorii Menadżer Sprzedaży bezkonkurencyjna była Magdalena Chmura z Nestlé Polska S.A.

Do tegorocznej, X już edycji Polish National Sales Awards zgłoszonych zostało ponad 1200 osób, spośród których wyłoniono ponad 100 laureatów. Najlepszym Menadżerem Sprzedaży została Magdalena Chmura z Nestlé Polska S.A. Nagrodę otrzymała za autentyczność, długoletnie zaangażowanie oraz konsekwentne realizowanie celów sprzedażowych powyżej 100%. Spośród innych kandydatów wyróżniły ją również stabilność zespołu sprzedażowego, pełna świadomość jego mocnych  stron, a także ciągły rozwój i samodoskonalenie.

Magdalena Chmura ukończyła studia wyższe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Obecnie swoja wiedzę poszerza na studiach „Psychologia biznesu i coaching” na SWPS. Ze sprzedażą jest związana od ponad 20 lat, z czego 19 z Nestlé, gdzie przeszła różne szczeble zawodowej kariery. Od 7 lat zajmuje stanowisko Sales Manager’a w regionie tarnowskim.

– Największym osiągnięciem jest stworzony przeze mnie zespół, bez którego wszystkie moje osiągniecia nie byłyby możliwe. Inicjuję z nim różne pomysły i wdrażam ciekawe projekty – zarówno w naszym najbliższym biznesowym otoczeniu, jak również poza jego obszarem. Podstawą osiągania sukcesów zespołowych jest dla mnie skuteczna komunikacja. Myślę też, że tak dobrze nam się współpracuje, ponieważ moja pozytywna energia i zaangażowanie zarażają ludzi. W działaniu kieruję się własnym KODem – Kreatywnością, Odwagą i Determinacją. Moja droga do wygranej to waleczność w podejmowaniu codziennych decyzji i wyzwań, a przede wszystkim wiara, że sukces jest w zasięgu ręki – przyznaje laureatka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kolejne dwie fabryki Nestlé spełniły ważne założenie inicjatywy „Zero odpadów”. Zarówno w fabryce lodów w Namysłowie, jak i w zakładzie Gerber w Rzeszowie z sukcesem wdrożono program „Zero odpadów na składowisko”, co potwierdził audyt europejskiej firmy certyfikującej Bureau Veritas. Odpady z obu fabryk poddawane są recyklingowi, kompostowaniu, regeneracji lub innym procesom odzysku i nie trafiają na składowiska. Inicjatywa Nestlé to ważny krok w kierunku ochrony środowiska naturalnego.

Froneri, nowa spółka joint venture z siedzibą w Wielkiej Brytanii, utworzona na mocy porozumienia między Nestlé i Grupą R&R, będzie obecna m.in. na rynku europejskim, bliskowschodnim, argentyńskim, australijskim, brazylijskim i filipińskim. Zgodnie z planami to lodowe joint venture ma swoją działalnością obejmować ponad 20 państw i zatrudniać 15 000 osób. Szacowany obrót ze sprzedaży produktów spółki ma wynieść około 2,7 mld CHF.

X