Jesteś tutaj

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

24 września wystartowała wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

W ramach wspólnych działań marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 2.12.2018. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będę mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Więcej informacji o loterii dostępnych jest na stronie www.nesquik.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Carlsberg ogłosiła nowe cele zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Together Towards ZERO”, które stanowią ambitne odniesienie dla branży. Zakładają one, że do 2030 r. Grupa zminimalizuje emisję dwutlenku węgla do zera, obniży o połowę zużycie wody w browarach, zredukuje do zera liczbę wypadków we wszystkich swoich lokalizacjach na świecie oraz zapewni konsumentom 100 proc. możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw.

Według danych Euromonitora rynek słodyczy czekoladowych zanotował w 2013 r. 6-procentowy wzrost, co oznacza podtrzymanie tendencji wzrostowej. Wyliczenia pokazują, że obecnie wartość rynku wynosi około 6,4 mld zł.

X