Jesteś tutaj

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

24 września wystartowała wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

W ramach wspólnych działań marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 2.12.2018. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będę mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Więcej informacji o loterii dostępnych jest na stronie www.nesquik.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Mlekovita, posiadając szerokie możliwości eksportowe, dynamicznie się rozwija i aktualnie posiada uprawnienia eksportowe do 144 krajów na wszystkich kontynentach: w Europie, Azji, Afryce, Australii oraz obu Amerykach: Północnej i Południowej (28 państw Unii Europejskiej i 116 poza UE). Dzięki temu Mlekovita od lat jest niezmiennie największym polskim eksporterem produktów mleczarskich, a smak jej wyśmienitych, najwyższej jakości produktów podbija serca i podniebienia światowych konsumentów od 1989 roku.

Tym, co łączy inwestorów, jest poszukiwanie rozwiązań typu "win-win", czyli takich, w których wszystkie strony mają korzyść – mówił we wtorek podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Krzysztof Kępiński, członek zarządu oraz Dyrektor Relacji Zewnętrznych i Publicznego Rynku Szczepionek GSK. Uczestniczył on w debacie poświęconej wpływowi inwestorów zagranicznych na polską gospodarkę i społeczeństwo.

X