Jesteś tutaj

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

24 września wystartowała wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

W ramach wspólnych działań marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 2.12.2018. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będę mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Więcej informacji o loterii dostępnych jest na stronie www.nesquik.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zarząd firmy Henkel AG & Co KGaA na wczorajszym posiedzeniu postanowił zaproponować stopę wypłaty dywidendy pomiędzy 25% i 35% dochodu netto spółki, w ujęciu przed podziałem dla akcjonariuszy mniejszościowych i po uwzględnieniu wydarzeń nadzwyczajnych, w zależności od poziomu aktywów firmy Henkel, jej zysków i potrzeb finansowych.

Badania najbardziej cenionych w Polsce marek przeprowadziła agencja Havas Media. Wśród 10 najcenniejszych brandów, znalazło się 5 należących do sektora FMCG.

X