Jesteś tutaj

Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

24 września wystartowała wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współpracę z klubem FC Barcelona, której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców.

W ramach wspólnych działań marki NESQUIK i FC Barcelona rusza konkurs, trwający od 24.09 do 2.12.2018. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody. Do wygrania: piłki, torby oraz worki sportowe. Ze wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana także nagroda główna – czyli 4-dniowa wycieczka dla dziecka z rodzicem do Barcelony. W programie przewidziany jest m.in.: trening na Camp Nou i zwiedzanie stadionu, wejściówka na mecz FC Barcelona, zwiedzanie Barcelony, a także wiele innych atrakcji. W losowaniu będę mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat.

Więcej informacji o loterii dostępnych jest na stronie www.nesquik.pl

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska branża spirytusowa wciąż odczuwa skutki ubiegłorocznej podwyżki akcyzy na wódkę. Sprzedaż tego alkoholu spadła w porównaniu z okresem sprzed wzrostu podatku o ponad 20 proc., a kurczący się rynek skłonił producentów do rozpoczęcia wojny cenowej. Ten rok ma być testem dla kondycji branży. Producenci liczą też na coraz większy eksport.

Podczas tegorocznej 7. edycji Targów CSR, Forum Odpowiedzialnego Biznesu ogłosiło swój doroczny raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2017”. Znalazło się w nim aż 19 praktyk firmy Henkel Polska, w tym 9 nowych i 10 długoletnich.

X