Jesteś tutaj

Nestlé będzie sprzedawać produkty z logo Starbucks

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Dzięki sojuszowi obie firmy będą ściśle współpracować nad istniejącą kawą paloną i mieloną Starbucks, oraz kawą instant i paczkowaną. Sojusz wykorzysta również doświadczenie i możliwości obu firm, w pracy nad innowacjami, mającymi na celu ulepszenie oferty produktów dla miłośników kawy na całym świecie.

– Ta współpraca pokazuje nasz plan rozwoju, dając firmie Nestlé niezrównaną pozycję w branży kawowej z pełnym zestawem innowacyjnych marek, jak Starbucks, Nescafé i Nespresso – mówi Mark Schneider, Nestlé CEO .

Umowa znacząco wzmacnia portfel kawy Nestlé na północnoamerykańskim rynku kawy. To także otwiera globalną ekspansję w branży spożywczej i gastronomicznej dla marki Starbucks, wykorzystując globalny zasięg Nestlé.

Umowa obejmuje pakowane przez Starbucks marki kawy i herbaty, takie jak Starbucks®, Seattle's Best Coffee®, TeavanaTM / MC, Starbucks VIA® Instant, kawę Torrefazione Italia® i kapsułki K-Cup® marki Starbucks. Nie obejmuje produktów Ready-to-Drink i wszystkich produktów z kawiarni Starbucks®.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

Od 1948 roku, 7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Bezpieczeństwa. Cały świat zwraca wówczas uwagę na najbardziej priorytetowe problemy zdrowotne społeczeństwa. Każdego roku Światowa Organizacja Zdrowia wybiera temat przewodni – tym razem jest nim „Bezpieczeństwo Żywności”. Nestlé – wiodąca firma w zakresie żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia, zdradza, jak w praktyce zapewnić bezpieczeństwo żywności od procesu produkcji przez dystrybucję, aż po moment, gdy trafia ona na rodzinne stoły. Nestlé prezentuje też 7 porad, jak przygotowywać posiłki bezpiecznie, smacznie i zdrowo.

X