Jesteś tutaj

Nestlé będzie sprzedawać produkty z logo Starbucks

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Dzięki sojuszowi obie firmy będą ściśle współpracować nad istniejącą kawą paloną i mieloną Starbucks, oraz kawą instant i paczkowaną. Sojusz wykorzysta również doświadczenie i możliwości obu firm, w pracy nad innowacjami, mającymi na celu ulepszenie oferty produktów dla miłośników kawy na całym świecie.

– Ta współpraca pokazuje nasz plan rozwoju, dając firmie Nestlé niezrównaną pozycję w branży kawowej z pełnym zestawem innowacyjnych marek, jak Starbucks, Nescafé i Nespresso – mówi Mark Schneider, Nestlé CEO .

Umowa znacząco wzmacnia portfel kawy Nestlé na północnoamerykańskim rynku kawy. To także otwiera globalną ekspansję w branży spożywczej i gastronomicznej dla marki Starbucks, wykorzystując globalny zasięg Nestlé.

Umowa obejmuje pakowane przez Starbucks marki kawy i herbaty, takie jak Starbucks®, Seattle's Best Coffee®, TeavanaTM / MC, Starbucks VIA® Instant, kawę Torrefazione Italia® i kapsułki K-Cup® marki Starbucks. Nie obejmuje produktów Ready-to-Drink i wszystkich produktów z kawiarni Starbucks®.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

Firma Nestlé Polska rekrutuje na praktyki letnie w swojej warszawskiej centrali oraz fabrykach w Kaliszu, Nowej Wsi Wrocławskiej, Rzeszowie, Kargowej i Nałęczowie. Aplikacje na praktyki przyjmowane są do 15 kwietnia br. 

X