Jesteś tutaj

Nestlé będzie sprzedawać produkty z logo Starbucks

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Dzięki sojuszowi obie firmy będą ściśle współpracować nad istniejącą kawą paloną i mieloną Starbucks, oraz kawą instant i paczkowaną. Sojusz wykorzysta również doświadczenie i możliwości obu firm, w pracy nad innowacjami, mającymi na celu ulepszenie oferty produktów dla miłośników kawy na całym świecie.

– Ta współpraca pokazuje nasz plan rozwoju, dając firmie Nestlé niezrównaną pozycję w branży kawowej z pełnym zestawem innowacyjnych marek, jak Starbucks, Nescafé i Nespresso – mówi Mark Schneider, Nestlé CEO .

Umowa znacząco wzmacnia portfel kawy Nestlé na północnoamerykańskim rynku kawy. To także otwiera globalną ekspansję w branży spożywczej i gastronomicznej dla marki Starbucks, wykorzystując globalny zasięg Nestlé.

Umowa obejmuje pakowane przez Starbucks marki kawy i herbaty, takie jak Starbucks®, Seattle's Best Coffee®, TeavanaTM / MC, Starbucks VIA® Instant, kawę Torrefazione Italia® i kapsułki K-Cup® marki Starbucks. Nie obejmuje produktów Ready-to-Drink i wszystkich produktów z kawiarni Starbucks®.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

Fundacja Didiera Drogby i Nestlé połączyły siły na rzecz wspierania edukacji dzieci z Wybrzeża Kości Słoniowej. Fundacja Didiera Drogby została utworzona w 2007 roku w celu niesienia praktycznej pomocy Afrykanom, zwłaszcza w kwestiach związanych z edukacją i zdrowiem. Pomoc ta jest szczególnie potrzebna w kraju, z którego pochodzi Drogba, tj. na Wybrzeżu Kości Słoniowej, gdzie z powodu ubóstwa wiele dzieci, zamiast uczyć się, pracuje razem z rodzicami. W ramach porozumienia między Didierem Drogbą a Nestlé ogłoszono ponadto, że KitKat jest obecnie pierwszą na świecie globalną marką słodyczy produkowaną w 100% ze zrównoważonych dostaw kakao.

X