Jesteś tutaj

Nestlé i Starbucks łączą siły

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

– Ten globalny sojusz kawowy da Starbucks’owi doświadczenie dotyczące dotarcia do domów milionów ludzi na całym świecie, dzięki zasięgowi i reputacji Nestlé – powiedział Kevin Johnson, prezes i dyrektor generalny Starbucks.

– Transakcja jest znaczącym krokiem w naszym dziale kawowym – powiedział Mark Schneider, dyrektor generalny Nestlé, dodając: – Dzięki Starbucks, Nescafé i Nespresso łączymy ze sobą trzy słynne marki kawy. Z przyjemnością przyjmujemy Starbucksa jako partnera, obie firmy mają prawdziwą pasję do tworzenia doskonałej kawy – to wspaniały dzień dla miłośników kawy na całym świecie.

Transakcja opiewa na kwotę 7,15 miliarda USD. Nestlé spodziewa się, że Starbucks będzie miał pozytywny wpływ na zysk i cele wzrostu organicznego od 2019 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

Już po raz 11 wybrane zostały najsilniejsze marki w Polsce w prestiżowym konkursie Superbrands. W tym roku marki walczyły o tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. W elitarnym gronie nagrodzonych znalazło się aż 8 marek należących do firmy NESTLÉ, m.in. marka WINIARY, NESCAFÉ czy GERBER.

X