„Nestlé porusza Polskę” – ruszyła druga edycja akcji

Aktualności

„Nestlé porusza Polskę” – ruszyła druga edycja akcji

13 lutego 2017

Do 10 marca gminy, które chciałyby mieć na swoim terenie siłownie terenowe mogą zgłaszać się do akcji „Nestlé porusza Polskę”. Motto firmy brzmi: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. Zgodnie z nim 16 lokalizacji, których mieszkańcy oddadzą najwięcej głosów będzie mogło cieszyć się siłowniami na świeżym powietrzu. Ich powstanie zasponsoruje Nestlé. Akcja zainicjowana przez firmę ma na celu zaktywowanie konsumentów do prowadzenia aktywnego trybu życia. W ubiegłym roku do akcji włączyło się 710 lokalizacji. Siłownie terenowe powstały m.in. w Hajnówce, Markach, Pabianicach oraz 13 innych miejscach. – Ubiegłoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, jak duże jest zapotrzebowanie na budowę ogólnodostępnych siłowni plenerowych oraz jak bardzo są potrzebne inicjatywy takie jak „Nestlé porusza Polskę”. Z tego powodu postanowiliśmy kontynuować program. Mamy nadzieję, że również w tym roku gminy i społeczności lokalne zaangażują się aktywnie w naszą inicjatywę.– mówi Edyta Iroko, Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.