Jesteś tutaj

Nestlé wprowadza nowości zawierające więcej owoców, warzyw i ziaren

Firma Nestlé rozpoczyna wprowadzanie innowacji do swojej oferty produktowej. Pojawią się w niej nowości zawierające więcej owoców, warzyw i ziaren. Jednocześnie zredukowana zostanie zawartość cukru, soli i tłuszczów.

Inicjatywa Nestlé for Healthier Kids Nestlé została ogłoszona 15 maja w Międzynarodowym Dniu Rodzin, zapoczątkowanym przez Zgromadzenie Narodowe ONZ. W ramach programu, do 2030 r. firma postawiła sobie za cel pomóc 50 mln dzieci w prowadzeniu zdrowszego stylu życia.

Decyzja Nestlé to odpowiedź na potrzeby świata i głosy ekspertów, którzy coraz mocniej podkreślają konieczność wprowadzenia zmian w sposobie żywienia, w szczególności dzieci i młodzieży. Według danych WHO, od 1975 r. liczba wszystkich osób otyłych na świecie niemal się potroiła. Ten trend dotyczy też dzieci. W ciągu ostatnich 30 lat, w grupie pomiędzy 2 a 5 rokiem życia, liczba dzieci z nadwagą potroiła się. Obecnie WHO szacuje, że 42 mln dzieci powyżej 5 roku życia ma nadwagę lub otyłość. W Polsce w 2002 r. wskaźnik otyłości wśród 13-letnich dziewcząt wynosił 0,7%, a w 2014 r. już 1,6%, natomiast w przypadku 13-letnich chłopców, w 2002 r. 3,2%, a w 2014 już 6,2%. Łączną liczbę dzieci otyłych w Polsce szacuje się na 12-18%.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ponad połowa wypadków, do jakich doszło na polskich drogach w 2017 r., wydarzyła się po zmroku w terenie zabudowanym. Przyczyną jest często słaba widoczność pieszych. Aby zwiększyć ich bezpieczeństwo i uchronić przed zagrożeniem, Nestlé, wraz z firmą Passio zorganizowało kampanię „Zabłyśnij na drodze.”

Nestlé i Google wystartowały z nową globalną kampanią „YouTube my break”. Dzięki temu posiadacze telefonów komórkowych z systemem Android podczas swoich przerw będą mogli szybko i sprawnie wyszukać najpopularniejsze filmy na YouTube i podzielić się nimi z przyjaciółmi.

X