Jesteś tutaj

Nestlé wspiera Europejski Tydzień Sportu

13 września rozpoczął się Europejski Tydzień Sportu, którego partnerem na poziomie europejskim jest program Nestlé Healthy Kids oraz organizacja EuroActive, reprezentowana w Polsce przez Polski Związek Pracodawców Fitness. Program został zainicjowany przez Komisję Europejską w ramach projektu Active Learning dla Dzieci w Szkołach (ALCIS) w 10 krajach europejskich, w tym w Polsce. W ramach programu zorganizowane zostaną zajęcia grupowe w klubach fitness, a nauczyciele przeprowadzą specjalne lekcje o tym, jak ważny jest sport i prawidłowe odżywanie dla rozwoju człowieka. W sumie w Polsce w projekcie weźmie udział 2000 dzieci, 20 szkół i 14 klubów fitness. Celem Europejskiego Tygodnia Sportu jest zwrócenie uwagi dzieci, ich rodziców i wychowawców, jak ważne jest prowadzenie odpowiedniego trybu życia. Prawidłowe odżywianie i regularna aktywność fizyczna to klucz do zdrowia, dobrego samopoczucia i lepszych wyników w szkole. Według danych Instytutu Żywności i Żywienia za rok 2016 już ponad 20% polskich dzieci i nastolatków zmaga się z nadwagą lub otyłością. Zaledwie 11% regularnie uprawia sport. Niezwykle cenne są więc inicjatywy propagujące zdrowy i aktywny styl życia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nestlé i Starbucks ogłosiły zamknięcie transakcji przyznającej Nestlé prawa do sprzedaży paczkowanej kawy oraz herbaty z logo amerykańskiej sieci kawiarni Starbucks.

150- lecie istnienia, okrągłe jubileusze dwóch fabryk – tak można w skrócie podsumować rok 2016 dla firmy Nestlé . 

X