Jesteś tutaj

Nestlé wspiera Europejski Tydzień Sportu

13 września rozpoczął się Europejski Tydzień Sportu, którego partnerem na poziomie europejskim jest program Nestlé Healthy Kids oraz organizacja EuroActive, reprezentowana w Polsce przez Polski Związek Pracodawców Fitness. Program został zainicjowany przez Komisję Europejską w ramach projektu Active Learning dla Dzieci w Szkołach (ALCIS) w 10 krajach europejskich, w tym w Polsce. W ramach programu zorganizowane zostaną zajęcia grupowe w klubach fitness, a nauczyciele przeprowadzą specjalne lekcje o tym, jak ważny jest sport i prawidłowe odżywanie dla rozwoju człowieka. W sumie w Polsce w projekcie weźmie udział 2000 dzieci, 20 szkół i 14 klubów fitness. Celem Europejskiego Tygodnia Sportu jest zwrócenie uwagi dzieci, ich rodziców i wychowawców, jak ważne jest prowadzenie odpowiedniego trybu życia. Prawidłowe odżywianie i regularna aktywność fizyczna to klucz do zdrowia, dobrego samopoczucia i lepszych wyników w szkole. Według danych Instytutu Żywności i Żywienia za rok 2016 już ponad 20% polskich dzieci i nastolatków zmaga się z nadwagą lub otyłością. Zaledwie 11% regularnie uprawia sport. Niezwykle cenne są więc inicjatywy propagujące zdrowy i aktywny styl życia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Fundacja Didiera Drogby i Nestlé połączyły siły na rzecz wspierania edukacji dzieci z Wybrzeża Kości Słoniowej. Fundacja Didiera Drogby została utworzona w 2007 roku w celu niesienia praktycznej pomocy Afrykanom, zwłaszcza w kwestiach związanych z edukacją i zdrowiem. Pomoc ta jest szczególnie potrzebna w kraju, z którego pochodzi Drogba, tj. na Wybrzeżu Kości Słoniowej, gdzie z powodu ubóstwa wiele dzieci, zamiast uczyć się, pracuje razem z rodzicami. W ramach porozumienia między Didierem Drogbą a Nestlé ogłoszono ponadto, że KitKat jest obecnie pierwszą na świecie globalną marką słodyczy produkowaną w 100% ze zrównoważonych dostaw kakao.

SAS to oprogramowanie statystyczne z powodzeniem wykorzystywane w branżach takich jak np. finanse, bankowość czy telekomunikacja. W branży FMCG korzysta z niego dotychczas wyłącznie Nestlé. W Nestlé Polska SAS wdrażane jest od 2014 roku. Od tego czasu analitycy z Polski stali się wzorem dla innych oddziałów firmy w zakresie analiz statystycznych oraz wzorcowego wdrożenia i wykorzystywania SAS. Nic dziwnego – w zespole analiz pracują m.in. najzdolniejsi polscy studenci.

X