Jesteś tutaj

Nowa witryna internetowa PepsiCo w Polsce

PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowa odsłona portalu, przygotowana w technologii RWD, dostępna jest pod adresem www.pepsicopoland.com.

Nowy portal jednej z wiodących światowych firm spożywczych na świecie zawiera informacje o działalności firmy, ofercie produktowej, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowe sekcje w portalu to „Nasza historia” – opisująca kluczowe wydarzenia w historii firmy, zarówno w Polsce jak i na świecie; „Nasze marki” – przedstawiająca opis szerokiego portfolio marek w naszym kraju oraz „Nasze opowieści”, gdzie dzielimy się aktualnymi inicjatywami PepsiCo w różnych dziedzinach.

– Bardzo cieszymy się z uruchomienia nowego portalu i mamy nadzieję, że użytkownikom w Polsce spodoba się nasza nowa strona internetowa. PepsiCo znane jest z innowacyjnych produktów oraz prospołecznego i proekologicznego podejścia do swojej działalności – nowa witryna jest tego odzwierciedleniem. Polska jest także pierwszym krajem Unii Europejskiej, a drugim na świecie w którym wdrożony został nowy projekt wizualny- strony, co potwierdza znaczenie naszego rynku dla PepsiCo – powiedział Julian Krzyżanowski, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PepsiCo Polska. –Z ciekawych funkcji technicznych portalu warto wymienić połączenie API z mediami społecznościowymi, co ułatwi udostępnianie informacji, a także zastosowanie technologii responsywnej RWD, która sprawdzi się podczas korzystania z witryny na różnorodnych urządzeniach mobilnych. – dodał Julian Krzyżanowski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii FMCG. W badaniu zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 r., 19 znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez 13 głównych sieci handlowych .

Już tej wiosny PepsiCo zaprezentuje Lemon Lemon od 7UP, zupełnie nową lemoniadę z bąbelkami, która jest idealnym dopełnieniem pikników na świeżym powietrzu. Produkt zawiera sok z cytryn i ma mniej kalorii, dzięki częściowemu zastąpieniu cukru substancją słodzącą otrzymaną ze stewii.

X